abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74237714
Gisteren bij mij op werk...

een collega deed ff stoer op het werk over een zelf ontworpen internet applicatie, deze was technisch zeer hoogstaand, zeer efficiënt, je kent het verhaaltje wel...

Die gast die vroeg er gewoon om hard geowned te worden, met zijn opschepperij, dus op werk reageer ik met; eerst zien dan geloven!

Gisteren had ik dus thuis ff een algoritme in elkaar geknutseld wat ik vanmiddag, met behulp van mijn eigen samengestelde ICT Cluster (op mijn slaapkamer ), een rekenkracht van hier tot tokyo op zijn server losliet.

Een kwartier later was zijn server down, niks werkte meer dus. Bel ik hem op; Hey, check je app eens waar je het over had gisteren die gast werd ff boos

Eigen schuld, moet je maar niet gaan verkondigen dat jouw werk zo sterk is sukkel!

Klacht: Collega zegt dat zijn werk sterk/stabiel en weet ik veel wat is, ik heb het tegendeel bewezen en nu is hij boos op mij
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:35:40 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74237761
Nogmaals, kap eens met die kuttopics. Ze gaan nergens over en je verzint het ter plekke.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')