abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74237408
Moi, 5 havo scholier zit met een 69,5 jaar oud probleem.

Het zit zo. voor wiskunde B heb een leraar. Niets mee, al zou ik soms zonder willen .
Die gedachte niet serieus genomen te hebben, blijft het een feit dat de leraar 69,5 jaar oud is, ongeveer 10 cm met zijn hoofd van het bord alles onleesbaar neerkalkt, 2 gehoorapparaten heeft, nog steeds geen fuck hoort, niet kan uitleggen en stinkt als een otter

We zouden eigenlijk een nieuwe krijgen - nog niet over houdbaarheidsdatum heen - maar dat feestje gaat nu niet door !

klacht: voor mijn examen les krijgen van een stinkende mongool die niet kan uitleggen en daardoor afgaan op mijn examen
u take cheez, bread and buttur. then u put it in the machine...
Voilá! tosti <3
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:28:20 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74237504
[Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic

En een beetje je best doen. Dan heb je geen leraar nodig. Het is middelbare school, je weetz.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74237527
Zo'n docent voor de klas moet je juist motiveren om niet te eindigen als hem.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:29:38 #4
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74237548
ik had nooit milfje als juffie helaas
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:33:20 #5
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74237671
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Moi, 5 havo scholier zit met een 69,5 jaar oud probleem.

Het zit zo. voor wiskunde B heb een leraar. Niets mee, al zou ik soms zonder willen .
Die gedachte niet serieus genomen te hebben, blijft het een feit dat de leraar 69,5 jaar oud is, ongeveer 10 cm met zijn hoofd van het bord alles onleesbaar neerkalkt, 2 gehoorapparaten heeft, nog steeds geen fuck hoort, niet kan uitleggen en stinkt als een otter

We zouden eigenlijk een nieuwe krijgen - nog niet over houdbaarheidsdatum heen - maar dat feestje gaat nu niet door !

klacht: voor mijn examen les krijgen van een stinkende mongool die niet kan uitleggen en daardoor afgaan op mijn examen
Bij mij op school hadden we een irritante Nederlands lerares, daar had iemand uit een klas lager als ik een oplossing voor bedacht, helaas was het niet het slimste idee ooit..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:35:42 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74237763
HOAX
AOW-leeftijd is nog niet opgekrikt...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74237784
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bij mij op school hadden we een irritante Nederlands lerares, daar had iemand uit een klas lager als ik een oplossing voor bedacht, helaas was het niet het slimste idee ooit..
mischien iets te radicaal, maar wat laxeer in de chocomel? lachen kan nooit kwaad
Voilá! tosti <3
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:39:33 #8
236839 TimKuik
pi_74237931
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef BonzaiBoompje het volgende:

[..]

mischien iets te radicaal, maar wat laxeer in de chocomel? lachen kan nooit kwaad
Mjah als je wilt dat ie nog meer gaat stinken kan je dat doen..

Wat je ook kan doen is een deo bus in de vriezer doen (wel een -30 vriezer, geen vriesvak), dan vlak voordat de les begint er een gat in boren en dan die bus in z'n la flikkeren. Misschien leert ie dan wat.

Dit kan trouwens ook met scheerschuim voor een verrassingseffect .
pi_74238141
Vertel je verrassings effect
Voilá! tosti <3
pi_74238249
Ik heb hetzelfde probleem...

Maar dan in 4 havo en met wiskunde A...

Zo doof als een kwartel en schrijft in het Arabisch lijkt het wel...
pi_74238301
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef BonzaiBoompje het volgende:

[..]

wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Nee serieus, ik zou dat ronduit een kutgeintje vinden, en niet op de laatste plaats respectloos en denigrerend naar de leraar toe Die man/vrouw staat jou daar voor een kutsalaris wel wat uit te leggen zodat je niet als putjesschepper eindigt. Hulde dat een man dat volhoudt tot zijn 70e. Ik zou het hem niet nadoen, als ik me mijn klas herinner.

Iemand die het wel leuk vindt, als het hem/haar overkwam? (Ik heb een spastische darm, geloof me, ik weet waar ik over praat als je het over vaak naar een wc gaan hebt. Het is níet leuk.)
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:49:21 #12
236839 TimKuik
pi_74238304
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:44 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Vertel je verrassings effect
't zelfde als een gat boren in een bus scheerschuim maar dan wat vertraagd .
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:54:49 #13
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74238527
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Nee serieus, ik zou dat ronduit een kutgeintje vinden, en niet op de laatste plaats respectloos en denigrerend naar de leraar toe Die man/vrouw staat jou daar voor een kutsalaris wel wat uit te leggen zodat je niet als putjesschepper eindigt. Hulde dat een man dat volhoudt tot zijn 70e. Ik zou het hem niet nadoen, als ik me mijn klas herinner.

Iemand die het wel leuk vindt, als het hem/haar overkwam? (Ik heb een spastische darm, geloof me, ik weet waar ik over praat als je het over vaak naar een wc gaan hebt. Het is níet leuk.)
wij hebben dat is gedaan week schorsing toen hahaa ook zon juffie van nederlands kk hard geirriteert dat ze huilend wegliep kwam ze vet boos trug zei ze dat ze dankzij ons bij n cardioloog liep wij echt zo kk hard lachen he dachten dat et iets met fitnis was ma dr hart
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:57:52 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74238672
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

wij hebben dat is gedaan week schorsing toen hahaa ook zon juffie van nederlands kk hard geirriteert dat ze huilend wegliep kwam ze vet boos trug zei ze dat ze dankzij ons bij n cardioloog liep wij echt zo kk hard lachen he dachten dat et iets met fitnis was ma dr hart
Tja, als je daar trots op bent, kom je er ook wel later in de maatschappij...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:58:08 #15
236839 TimKuik
pi_74238684
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Woah kk vet hey, dat vind ik echt kk koel man van je, mijn opa is overleden door een nederlands leraar.. Vind het goed dat jij dese kk hoer hep laten huile meng, kk vet! .
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:00:09 #16
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74238770
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Woah kk vet hey, dat vind ik echt kk koel man van je, mijn opa is overleden door een nederlands leraar.. Vind het goed dat jij dese kk hoer hep laten huile meng, kk vet! .
haahaha wtf hoe dan???
pi_74238948
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Mischien wat erbij vermeld moest worden is dat die kerel ongeveer 5 x boven de Balkenende norm zit, anders zou hij ons echt geen les geven... dus dat kut-salaris is niet echt waar. En hij vind het "leuk" om les te geven, tot onze ergenis helaas
Voilá! tosti <3
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:07:46 #18
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74239049
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef BonzaiBoompje het volgende:

[..]

Mischien wat erbij vermeld moest worden is dat die kerel ongeveer 5 x boven de Balkenende norm zit, anders zou hij ons echt geen les geven... dus dat kut-salaris is niet echt waar. En hij vind het "leuk" om les te geven, tot onze ergenis helaas
Omschrijf je klacht dan ook correct...
Dat hij oud is en stinkt, swa. Dat hij slecht les geeft, of misschien goed les geeft maar te snel gaat voor jullie, is natuurlijk iets heel anders.
pi_74239136
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef BonzaiBoompje het volgende:

Daarom bestaan KWT-uurtje nu jongen.

Wat klink ik oud
pi_74239248
ik heb te jonge leraren
zo jong dat ik ze bijna aantrekkelijk vind
pi_74239398
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef electronique het volgende:
ik heb te jonge leraren
zo jong dat ik ze bijna aantrekkelijk vind

zoeen gast moet je een hartaanval bezorgen door m uit het raam te kieperen, of ga allemaal ongein uitvreten
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74239512
Ik vond de oudere docenten altijd het meest coole. Die gasten hadden tenminste nog iets te melden buiten de leerstof om. We hadden er eentje, cynisch als de pest maar wist ons altijd te boeien met verhalen die iedereen tot een luisterend oor dwong.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_74240416
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

zoeen gast moet je een hartaanval bezorgen door m uit het raam te kieperen, of ga allemaal ongein uitvreten
verleiden, zodat ze hun baan verliezen
pi_74241488
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef electronique het volgende:

[..]

verleiden, zodat ze hun baan verliezen
Ik laat me niet butt-rapen, maar mischien dat zo'n goedkoop vmbo breezah sletje wel wil bukken
Voilá! tosti <3
pi_74243791
Ik dacht dat je op je leraar viel, maar dat ie te oud is en dat je daarom nu heel erg niet blij bent
  zondag 1 november 2009 @ 19:00:46 #26
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_74285684
Hoorapparaten !!
Fervent Zanger Rinus fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')