Die grap hebben ze trouwens een keer uitgehaald op een Open Dag. Iemand met een blindenstok en blindegeleidehond binnen laten komen, en gaat vervolgens achter het radarscherm zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met die bandbreedte die je mag hebben met bril kan een blinde het nog wel
en wat voor muziek, je viel er bij in slaap, en er vooral bij zeggen, leuk voor in de auto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Gisteren hadden ze het in DWDD over gedichten op muziek en deden ze alsof het heel er nieuw was. Dus niet!
Wat doe je hier dan?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, ik lees net dat Johan en Tim Knol vandaag (lees:nu) optreden in de Oosterpoort. Leuke line-up!
Ben ik heel erg als ik tim knol niet ken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, ik lees net dat Johan en Tim Knol vandaag (lees:nu) optreden in de Oosterpoort. Leuke line-up!
Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrailquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat voor muziek, je viel er bij in slaap, en er vooral bij zeggen, leuk voor in de auto.
Niet echt een vangrail plaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrail
Goede vraag..quote:
Nee, want hij heeft nog geen album uit. Vaste voorprogramma van Johan en vorige week te gast bij Der Rudy.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik tim knol niet ken.
Prima plaat voor Giel dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed commentaar wel van Giel: als je het in de auto opzet zit je zo in de vangrail
Staat ook op Noorderslag! als ik kaarten kan krijgen dan ga ik 'm zeker checken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik tim knol niet ken.
ik laat mij volgende week verassen , ben wel benieuwd als hij in johan's voorprogramma mag staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft nog geen album uit. Vaste voorprogramma van Johan en vorige week te gast bij Der Rudy.
Gratis downloadje alhier. Ik vinnem puik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik laat mij volgende week verassen , ben wel benieuwd als hij in johan's voorprogramma mag staan.
Wat heb ik die lang niet gehoordquote:
doet 'ie anders nooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Veenstra zit weer op fok te kijken
Blij dat je dat bij mij niet iedere keer meld, want dan zou dit topic veel te snel vol zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Veenstra zit weer op fok te kijken
't is Charles Salter. Geen idee waar hij van isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef Againzender het volgende:
Dit is toch die zanger van London Beat?
Hebben ze daar geen intern systeem voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Handig om zelf te weten wat je draait als je steeds de op ververst
Tuurlijk wel, genaamd Dalet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen intern systeem voor?
Geilquote:
Jaha...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
mijn god, zet net de radio aan, maar gaat dit al de hele avond zo ?![]()
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
mijn god, zet net de radio aan, maar gaat dit al de hele avond zo ?![]()
dat zeg je tegen iemand die nog net de donald duck mag lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar te jong voor mij.. past beter bij jou, denk ik
die stem lkijkt zo op die van die gast van London Beatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is Charles Salter. Geen idee waar hij van is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat zeg je tegen iemand die nog net de donald duck mag lezen.
Die komt na SR op de Grote Markt in Grunnquote:
* Againzender moet het terug gaan luisterenquote:
Dan zie ik het nut niet in van de OP verversen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, genaamd Dalet.
Klopt, vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
die stem lkijkt zo op die van die gast van London Beat
niet alles zo serieus nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan zie ik het nut niet in van de OP verversen...
Ik vind Captain_Slow wel passend bij hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet alles zo serieus nemen
En toch heb ik qua opmerkingen liever de echte Captain Slow.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind Captain_Slow wel passend bij hem eigenlijk.
dat is dan ook een held natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch heb ik qua opmerkingen liever de echte Captain Slow.
Dat spreekt voor zich. Die docu over het maken van een Airfix Spitfire op ware grootte was genieten, kan niet wachten op dat LEGO huisquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch heb ik qua opmerkingen liever de echte Captain Slow.
Welke docu's zijn dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Die docu over het maken van een Airfix Spitfire op ware grootte was genieten, kan niet wachten op dat LEGO huis
doe mij maar Jan van Veen als voice-overquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe mij maar Jan van Veen als voice-over
James May's Toy Storiesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er op dit moment nog aan het werk op het mediapark?
Anders krijgen we zo een plons ipv. een knal.
quote:22:00:00 30-10-09 GROUP-1 Pr 1 Mediapark HILVERSUM TS645 Wateroverlast
0703150 BRW Hilversum (Beroepsploeg A)
0703153 BRW Hilversum (Bevelvoerder)
0703904 BRW Hilversum (Lichtkrant)
't Is de eerste keer dat de dijken aan de achterkant overstromen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er op dit moment nog aan het werk op het mediapark?
Anders krijgen we zo een plons ipv. een knal.
De eerste? Nee joh! O.a. Roel van Velzen en Nikki waren ook topgasten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mag Jan nog een keer terugkomen
de eerste gast die ze na een uur niet wegjagen
En visueel Elizequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eerste? Nee joh! O.a. Roel van Velzen en Nikki waren ook topgasten.
Nikkiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ilse was ik ook nog even vergetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ilse was ik ook nog even vergeten
wie dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
En ik weet wie die Twan van Beuningen is
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meer oud werk van coldplay op de radio , laat die laatste cd maar liggen.
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.
of hij heeft aambeienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.
quote:
to high rotation recordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat. Vooral dit stukje waar ze het tempo langzaam opvoeren
Eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gloria zo gaaf dat het wel heel gek moet lopen wil die bij mij gaan vervelen.
hoog irritatie niveau heb je danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gloria zo gaaf dat het wel heel gek moet lopen wil die bij mij gaan vervelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of het is bij jou laag..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoog irritatie niveau heb je dan
ik schijn aanleg te hebbenquote:
Vroeger te vaak naar Barbara Streisand en Mariah Carey moeten luisteren..En als iets erg is...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoog irritatie niveau heb je dan
Ik heb al zijn platen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Intwine?!?! nooit meer wat van gehoord!
luister de volgende keer weer eens als ik on air benquote:
quote:
heel mooi. Verbrand ze maar.quote:
Dat is moeilijk te missen, maar ik wil weten of mijn stem er ook aanleg voor heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
luister de volgende keer weer eens als ik on air ben
Ja, die !!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
autheursrechten ?
" Oh Ohhh "quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Icq geluidje oh ow was leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |