Ik sta op 436 in de top 500, maar Gert heb even bepaald dat ik niet in het RLS-rijtje hoor en dat na al mijn kwaliteitsposts in dit sub-forum .....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik sta er niet bij.. triest en gelukkig tegelijk!![]()
Tsja.. hoe "beroemd" wil je worden hé?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sta op 436 in de top 500, maar Gert heb even bepaald dat ik niet in het RLS-rijtje hoor en dat na al mijn kwaliteitsposts in dit sub-forum .....
Ik voel geen enkele verplichtingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. hoe "beroemd" wil je worden hé?Niet genoemd worden sucks, en bovenaan staan schept verpichtingen die je hoogst waarschijnlijk gaan opbreken vroeg of laat... 'tis maar wat je wilt.
![]()
Ohww.. sorry, ik ben niet gewend om met zulke snel reagerende veelposters om te gaan..maar ja, die staan ook niet voor nix hóóg in de "De Lijst"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want jij ziet kennelijk dingen die er niet zijn
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. sorry, ik ben niet gewend om met zulke snel reagerende veelposters om te gaan..maar ja, die staan ook niet voor nix hóóg in de "De Lijst"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |