quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hij waarschuwt je toch, da's juist lief. Ik snap niet waar je over zeikt.
Daar moet hij goed mee oppassen, pas geleden was heel KLB volgebaggerd met topics die niet op slot stonden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hey TS, je topic zit (nog) niet op slot.
Wat ben jij voor mensenschuwe faalbeer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Neutrino het volgende:
Zo te zien laten ze ook al tokkie's toe op Fok. Kunnen jullie ook dood gaan.
Ik heb immers gelijk.
Vanaf nu is dit topic uitermate geschikt om tieten in de posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Neutrino het volgende:
Tokkie's? Jezus nog aan toe, bosjosti.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Neutrino het volgende:
Ik heb immers gelijk.
Oh ja dat weet ik nog, toen hadden ze de slotjes nodig in ONZ, om mee te rellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar moet hij goed mee oppassen, pas geleden was heel KLB volgebaggerd met topics die niet op slot stonden.
En gelijk naar huis fietsen hè !quote:Ongeveer 5 minuten terug werd ik door een Marokkaan bij de videotheek aangesproken
Dat klopt.. Die gast woog 100 kilo. Ik was bang dat hij op me zou gaan zitten bij een of andere belediging.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En gelijk naar huis fietsen hè !
Een weekfilmpje : Bangkok dangerous en Supernova.quote:
Bangkok Dangerous is toch met Nicholas Cage? Kutfilmquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Een weekfilmpje : Bangkok dangerous en Supernova.
Die tweede ken ik niet denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Wat een tyfusslechte filmsmaak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef Neutrino het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |