quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:36 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heten deze velgen? Daarmee bedoel ik niet het merk, maar deze types velgen. Wil namelijk een fixie samenstellen, en dus en ik vraag mij af waarom je ze nauwelijks ziet, leveren ze teveel trillingen op ofzo
Waar vind je die fixie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Iemand de fixie van Freshcotton gezien? (www.freshcotton.com) Mooi frame heeftie opzich wel, of het allemaal kwaliteit is weet ik niet voor 280 euro.
Gewoon onzin. De voordelen van fixed of singlespeed zit hem in de eenvoud, niet de snelheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef KeimpeHart het volgende:
"Fietskoeriers in de Verenigde Staten ontdekten dat een vast tandwiel ervoor zorgt dat je harder kunt fietsen".
Is dit daadwerkelijk sneller? Het lijkt mij dat het gewicht van de transmissie daar niet zoveel invloed op heeft.
Of speelt er wat anders mee?
Remloos rijden heeft wel zin volgens velen. Je stopt minder en neemt meer risico's waardoor je dus sneller bent.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Gewoon onzin. De voordelen van fixed of singlespeed zit hem in de eenvoud, niet de snelheid.
Neger wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:41 schreef vault_tec het volgende:
omdat je zonder remmen sneller gaat, op een fixed gear fiets dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |