Hij is niet voor mij, voor een vriend die iets zoekt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:45 schreef error_404 het volgende:
Make me an offer I can't refuge
Ik heb ooit beloofd hem nooit te verkopen, vandaar dat ik hem al zo lang heb.
Leuke fiets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef thebakkert het volgende:
Hmmm, er zijn vást meer fixierijders op Fok! Hier de mijne
[ afbeelding ]
Dankje. Ik heb veel van eBay gehaald (frame, voorvork, crankstel en kettingblad, zadel). Daarnaast van rose.nl (balhoofdstel, stuur, grips, stem) en shop.singlespeed.nl (zadelpen, trappers, straps). Banden bij de LBS en wielen van Marktplaats. Van het achterwiel heb ik ook nog een voorwiel liggen, maar ik kon erg goedkoop aan een Velocity B43 komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke fiets.
De mijne staat nog steeds op de to-do list. Iemand nog goede tips m.b.t. plaatsen om onderdelen te kopen?
Ik ken een gozer die heeft twee van deze frames kapot gemaakt. Hij deed er niets speciaals mee. Ik hoorde (en heb het gezien trouwens) dat de geometrie van het TT frame ook echt belabberd is, zelf nadat ze een nieuwe versie hebben uitgebracht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:23 schreef thebakkert het volgende:
Hmmm, er zijn vást meer fixierijders op Fok! Hier de mijne
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/8408068@N04/4655291459/quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die heeft twee van deze frames kapot gemaakt. Hij deed er niets speciaals mee. Ik hoorde (en heb het gezien trouwens) dat de geometrie van het TT frame ook echt belabberd is, zelf nadat ze een nieuwe versie hebben uitgebracht.
Ik zou zelf nooit een frame van Leader kopen. Hoe dan ook succes er mee!
Wat betreft onderdelen, ik kan Jelle van Singlespeed.nl aanraden. Prima gozer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |