Kan zoveel goedkoper..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:49 schreef firewirecable het volgende:
Gewoon een setje baanwielen kopen: +/- ¤250 Miche Pistard WR of +/- ¤400 Mavic Elipse
oke.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef raptorix het volgende:
Oud collega van me heeft een fixie gebouwd van een orginele tour fiets van Jo de Roo
Fixie klinkt zo kut, zeg gewoon fiets. Tevensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef KeimpeHart het volgende:
http://fietsen-brommers.m(...)nnondale-six-13.html
Overweeg deze fixie te kopen en de verkoper te mailen. Er zit een Trickstuff exentriker erbij zodat de ketting op spanning blijft..
Jullie mening?
Vet fietsje hoor. Ik had denk ik wel voor zwart stuurlint gekozen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef firewirecable het volgende:
Alleen de rem moet er nog op (die komt morgen)
[ link | afbeelding ]
Niet zo veel. Zit je stuur wat lager. Maar als elk frame er het zelfde uit zou zien dan zou het ook maar zo saai zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor nut heeft zo'n schuin aflopnende bovenbuis?
Meestal als ik de blog van pristine lees krijg ik het gevoel dat het alleen om uiterlijk gaat. Plus je kan wel een speciaal frame kopen maar misschien vind je dat helemaal niet fijn rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:30 schreef KeimpeHart het volgende:
Ik zie zoveel frame constructies. Van de cinelli frames speciaal voor fixies van Mash, zitten er ook zoveel verschillen in de frames, dat ik wel eens wil weten welk nut de verschillen kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |