Lijkt me wel, anders klaag ik er niet over he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Meddo het volgende:
net alsof er ooit mensen naar die shows gekeken hebben
JIJ hebt die shows gevolgd?? Ongelofelijk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders klaag ik er niet over he?
Tof he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
JIJ hebt die shows gevolgd?? Ongelofelijk...
erg leuke oude komedie serie's van Endemol:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Rowdie het volgende:
Ik snap niet waarom ze Comedy Central en Comedy Central Family gewoon niet bij elkaar doen![]()
Family heb ik niet en hebben toch erg leuke oude komedie serie's van Endemol
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef AlienSexFiend het volgende:
Ik heb liever dat ze that 70s show herhalen dan dat zie die laatste seizoenen met die blonde homo uitzenden.
Echt zo stom dat ze wéér opnieuw beginnen met Frasier, zijn er nou echt geen andere series om uit te zenden?quote:
Ze begonnen ook met seizoen 4.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:51 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Echt zo stom dat ze wéér opnieuw beginnen met Frasier, zijn er nou echt geen andere series om uit te zenden?
Frasier was ook wel leuk. Maar niet als je hem nu voor de 3e keer opnieuw ziet beginnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ze begonnen ook met seizoen 4.![]()
Ik vind dat Malcolm in the middle anders wel op die tijd mag ofzo. Maar stiekum vind ik Frasier toch leuk
Ja ik vond Frasier altijd zo leuk, maar toen ze ineens na dat seizoenseinde gewoon weer doodleuk opnieuw begonnen (seizoen 4 volgens jou dus? ik zou het niet weten, zo'n kenner ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ze begonnen ook met seizoen 4.![]()
Ik vind dat Malcolm in the middle anders wel op die tijd mag ofzo. Maar stiekum vind ik Frasier toch leuk
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef AlienSexFiend het volgende:
Ik heb liever dat ze that 70s show herhalen dan dat zie die laatste seizoenen met die blonde homo uitzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |