Ja ik wou vragen waarom het nodig was, toen rende ze weg..en 300 meter verder op begonnen ze te schelden..vond ik best triest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, je vroeg waarom dit nodig was (of niet eens) en ze waren zo gemeen dat je al huilend spoedig naar huis bent gereden.
Je had weer in je wagen moeten stappen en er achteraan moeten racen. Je auto is (hopelijk) veel sneller dan zij kunnen lopen. Praten zou ik niet proberen, platrijden wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ja ik wou vragen waarom het nodig was, toen rende ze weg..en 300 meter verder op begonnen ze te schelden..vond ik best triest.
Kost te veel tijd, ik wou op tijd in huis komen dus ik had al weer te veel tijd aan deze pubers verloren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef tslh het volgende:
[..]
Je had weer in je wagen moeten stappen en er achteraan moeten racen. Je auto is (hopelijk) veel sneller dan zij kunnen lopen. Praten zou ik niet proberen, platrijden wel.
Nee hoor ik zag zelfs toen ik weg reed en in mijn spiegel keek de 3 jongens in stappen in een grijze Toyota Yaris. Helaas reden ze de andere kant opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Eens, dit is echt een onrealistisch verhaal :S:S
En als ze nou dezelfde kant als jij opreden, wat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee hoor ik zag zelfs toen ik weg reed en in mijn spiegel keek de 3 jongens in stappen in een grijze Toyota Yaris. Helaas reden ze de andere kant op
Ja dan had ik toch even kunnen vragen waarom ze zo deden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En als ze nou dezelfde kant als jij opreden, wat dan?
Toen konden ze opeens wel doorlopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef maickeltje het volgende:
toen ik op de 3 jongens afliep en vroeg aan hun wat hier nu de bedoeling van was gingen ze met ze 3e er van door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |