Bedanktquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah, die post had ik niet eens gezien. Die is verwijderd.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef noplayer het volgende:
dit is geen spam.. ben een student.. afstudeerproject, geen financieel gewin.. gewoon voor wie het leuk vind om te volgen
Hoe verklaar je je gejatte foto van het internet dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef milana1988 het volgende:
Ik krijg doodsbedreigingen:
Hoeveel krijg ik?
Lijkt me niet echt een normale gewenste gang van zaken.

Met de dood bedreigen kan ook niet, maar wat jij doet kan ook niet door de beugel. Het is geen rechtvaardiging, maar kijk ook eens naar jezelf, want nu ben je gewoon aan het stoken.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef milana1988 het volgende:
Die foto heb ik al weggehaald. En ik heb direct gezegd dat ik een kloon ben. Ja lach maar, want ik schreef per ongeluk clown.
Dat is wel wat anders dan iemand met de dood bedreigen, of niet? Ik vind dat niet kunnen eigenlijk. Zekerr niet als het ook nog een mod betreft.
Sorry.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, hoi! Dat mag allemaal via PM.
huilliequote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef milana1988 het volgende:
En weer een doodsbedreiging:
Hoeveel krijg ik?
Je bent dan ook een vervelende goldigger die van man naar man hupt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef milana1988 het volgende:
En weer een doodsbedreiging:
Hoeveel krijg ik?
Gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:35 schreef JumpingJacky het volgende:
Urenregistratie software?
Nieuwe gebruiker, linkdump in eerste post, haalt topic uit 2008 omhoog, de mods mogen verder oordelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |