Botox?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:02 schreef Zith het volgende:
Heb geen enkele deo, ze helpen allemaal toch niets behalve dat ze de geus verdoezelen (doen niets tegen transpiratie) - ik gebuik een middeltje waardoor je gewoon helemaal niet meer zweet op de plekken waar je het aanbrengt
correct. transpiratiegeur bij sommige mensen ruikt als uien. als je parfum over uien spuit ruikt het naar parfum en uien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Ad_rem het volgende:
Deo met geur is sowieso superlomp en al helemaal die intens ranzige geuren van Axe. Vraag het gewoon eens aan een vrouw als je axe gebruikt, geen enkele vrouw zal zeggen dat je lekker ruikt. Deo is voor transpireren, voor een fijne geur doe je parfum op.
Leer eens lezen? Ik zal het voor je uitleggen. Ik zeg deo zonder geur zorgt ervoor dat je niet transpireert en parfum is voor een lekkere geur. Dus je hele verhaal over uien en wasabi is totaal onzinnig en overbodig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. transpiratiegeur bij sommige mensen ruikt als uien. als je parfum over uien spuit ruikt het naar parfum en uien.
je kan beter neutraal deo doen. en als je echt lekker wilt neuken en vooral gepijpt wilt worden moet je de brandende test (lijkt op de kick van scherpe wasabi) van twee of drie druppels eau de friemel op je eikel doorstaan.
doei!
volgens mij ben vooral jij een slechte lezer. je voelt je al aangevallen voordat je belaagd wordt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Leer eens lezen? Ik zal het voor je uitleggen. Ik zeg deo zonder geur zorgt ervoor dat je niet transpireert en parfum is voor een lekkere geur. Dus je hele verhaal over uien en wasabi is totaal onzinnig en overbodig.
in dit specifieke geval wel dude. rook er nog een in mijn naam.quote:
En hoe zit het met die hordes vrouwen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
volgens mij is Axe helemaal niet zo goedkoop, maar geen idee, ik koop het niet.
Heb een prima deo hier van de aldi in Duitsland, zonder parfum, zonder drijfgas, zonder alcohol. eigenlijk is het alleen maar water en werkstof in een pompflesje, en het werkt als een tierelier, smorgens inspuiten, en als ik de volgende ochtend wakker wordt merk ik dat het nog droog is onder de oksels
roep jij hem? misschien wil ie wel even komen kijken. mmnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Whaha, precies wat ik wilde voorstellen
quote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat kan toch niet waar zijn, doet me trouwens denken aan een gast paar jaar terug bij kassa ofzo die al 2 jr was ingeschreven bij zo'n dating site () en nog geen vriendin had
die axe is idd sterves duur en stinkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
volgens mij is Axe helemaal niet zo goedkoop, maar geen idee, ik koop het niet.
Heb een prima deo hier van de aldi in Duitsland, zonder parfum, zonder drijfgas, zonder alcohol. eigenlijk is het alleen maar water en werkstof in een pompflesje, en het werkt als een tierelier, smorgens inspuiten, en als ik de volgende ochtend wakker wordt merk ik dat het nog droog is onder de oksels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |