Klacht: Andre agassi die ons jaren heeft bedrogenquote:regelmatig zat Agassi in de rats. ,,Bij iedere beweging was ik bang dat-ie van mijn hoofd zou vallen. Ik stelde me iedere keer voor hoe miljoenen kijkers met hun neus tegen het televisiescherm zouden zien hoe mijn haarstuk op het gravel zou belanden.''
ja en het was zo'n pareltjequote:
En er is niemand die daar meer last van heeft gehad dan hijzelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
Het was allemaal maar voor de show![]()
[..]
Klacht: Andre agassi die ons jaren heeft bedrogen
hahaha ejjjw jahjohh,enzow neejoh van die leestekes enzow neej joh jah daar doe ik ni an neej joh ha is tog goed te lese sow? ja tog. ja manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Cacciatore het volgende:
ik liep is in de stad met een paar matties en toen was er zo'n vrouw die liep zo vanuit de winkel na buiten en daar is toch alitjd zon warmte ding die de winkel warm houd nou die vrouw liep zo na buiten word haar pruik gewoon afgeblazen en ze was kaalwij kk hard lachen zij zo boos op ons worden van hou toch je bek jongens hahah
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Cacciatore het volgende:
ik liep is in de stad met een paar matties en toen was er zo'n vrouw die liep zo vanuit de winkel na buiten en daar is toch alitjd zon warmte ding die de winkel warm houd nou die vrouw liep zo na buiten word haar pruik gewoon afgeblazen en ze was kaalwij kk hard lachen zij zo boos op ons worden van hou toch je bek jongens hahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |