quote:
Nou, vooruit, de behoefte om bij een groep te horen die elk sociaal dier heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: wederom is een kwestie die ik mijzelf al lange tijd af vraag onbeantwoord gebleven
Nee het zijn niet de slimste figuren waarschijnlijk maar goed dat ze talent voor iets hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Trannellius het volgende:
Doe ik eens mijn best op een OP, krijg je dergelijke 'aanwinsten' die de eerste reacties plaatsen
Kijk, als je een lokale vereniging supportert kan ik dat nog begrijpen. Die jongens kun je nog eens tegen komen in een kroeg, en ze zullen misschien ook daadwerkelijk een stap harder lopen als ze zien dat je wederom in de regen langs de lijn staat.
Ik denk serieus dat je hele aardige taferelen krijgt als je enkele profvoetballers een dagje mee laat lopen op het werk van hun grootste fans. Volgens mij hebben ze totaal geen flauw benul wat zij moeten doen om elke week weer teleurgesteld te worden.
Ik vind Ajax leuk vanwege de arrogantie die er vanaf straalt, en hoe geirriteerd anderen worden als je verteld dat je er fan van bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts je woont in Hoofddorp?? Is dichtbij Amsterdam, dan is het toch niet moeilijk te begrijpen dat iemand gewoon voor Ajax is, goddamn had jou wel hoger ingeschat
jaa of van die nederlanders die voor een buitenlandse club zijn whehehehquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef ASroma het volgende:
mensen met ajax avatars of onderschriften
AsRoma als nick nemenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef ASroma het volgende:
mensen met ajax avatars of onderschriften
Tja vind het nog steeds schandalig dat ze zo gingen juichen na de 2-1 dus ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind Ajax leuk vanwege de arrogantie die er vanaf straalt, en hoe geirriteerd anderen worden als je verteld dat je er fan van bent.
Maar denk je eens in. Je werkt ergens in een fabriek, en van je loonstrookje kun je eens in de maand je zoontje van 5 mee nemen naar een wedstrijd. En dan tref je ent een wedstrijd zoals die gisterenw erd gespeeld
Maar dit gebeurd wel vaker, en er wordt zo weinig mee gedaan. Ik zou mij als fan zo vaak bedonderd voelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja vind het nog steeds schandalig dat ze zo gingen juichen na de 2-1 dus ben het helemaal met je eens
ik ben waarschijnlijk vaker in olympico geweest dan die ajacieden hierop fok in de arenaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jaa of van die nederlanders die voor een buitenlandse club zijn wheheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook met schaamte naar zitten kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar dit gebeurd wel vaker, en er wordt zo weinig mee gedaan. Ik zou mij als fan zo vaak bedonderd voelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk vaker in olympico geweest dan die ajacieden hierop fok in de arena
Heb al vanaf het begin van de arena en nog een paar jaar de meer een seizoenskaart. Ben zelf paar jaar terug in het olympico geweest toen Ajax door ging ipv asromaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Primera Division is eigenlijk nog wel erger. Wat zal je betalen voor een seizoenskaart Real Madrid? Premier League is ook steeds erger aan het worden.quote:
Engeland heeft veruit de duurste seizoenskaarten, me pa heeft er 1 voor Chelsea en die was 780euro en dan zit ie niet op de hoofdtribune ofzo. Bij Telstar had je dan een Skybox gehadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Primera Division is eigenlijk nog wel erger. Wat zal je betalen voor een seizoenskaart Real Madrid? Premier League is ook steeds erger aan het worden.
De voetbalbestuurders lijken echt te vergeten dat voetbal bij de gratie van het publiek bestaat. Geen idee hoever ze de prijzen en elitairiteit nog willen opschroeven, maar het houdt ooit een keer ergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |