ja hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk hysterisch vandaag trouwens
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Alles ken stukquote:
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?quote:
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?![]()
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?![]()
![]()
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*
*gordijn weer terughangt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Ja, duh, je denkt toch niet dat ik open doe als er aangebeld wordt?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.
Vergeet ik toch bijna buuv te complimenteren met haar harde werk op school en zulks.ja, ik lees soms terug. En haarluis is echt een verschrikking, maar gelukkig ligt dat ver achter me.
![]()
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames, braaf het gordijntje om alstublieft.
We willen geen gezeik.
Ies koeltoer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staan
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar je al niet op let, en vervolgens concludeert!![]()
is het een beetje slow in the sexdepartment? het is nogal een issue voor u vandaag!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |