Subtiele beledigingen altijd +1quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.
Misschien moet ik zelf een paar biertjes nemen, dat ik het dan wel in 1 keer snap
Welk moment wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer kan ik niet typen op dit moment....
Je leeft nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?
Misschien dat je die even voor me kunt vertalen
Ja, het gaat altijd nét goed.quote:
Ik heb speciaal met mijn topique gewacht zodat jij 'm dicht kan gooien maar nu is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het gaat altijd nét goed.Maar bijna één bejaarde geraakt maar dat was mijn schuld. Uiteraard zou Gert zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |