Ja, en water bij je elektrische shit helpt ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Marrije.... ik ben normaal redelijk goed in het ontcijferen van kapotte tobo teksten, maar je maakt het ons niet makkelijk
Of Nootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De B ontbreekt iig, dus ik gok op Bootje
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebben
En anders als een malloot richting mediamarkt
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.
verkoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
ok ok, ik doe m al uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ook
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
Dat heeft ze ook, want het plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |