nee, dat niet. Maar wel over Gert!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik het
Hij deed me een oneerbaar voorstel via de PM dus ik ben hitsig nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar wel over Gert!
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te postenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
DE BUUF HEEFT MET HAAR STOF OP DE LAMP DE FP GEHAALD!
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Ik gok met je meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te posten![]()
Maar ik gok zomaar dat het uitstellen van de lancering van TVlemmix wel blijft staan, ongeacht of die waterschade wel of geen hoax is?
Grootje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixea ee kwartier zit dat dig er weer op e waarahtig, mij eeeeeeeee doet het weer, maar die rehts va de x dus iet, die twee rehts va de v dus ook iet, erg lastig!! Ik durf u dus iet meer die adere letters er af te hale, ag dat ik weer dat plastie3 dig mee ruk.
Oeh, ik ka hier sleht tege
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Marrije.... ik ben normaal redelijk goed in het ontcijferen van kapotte tobo teksten, maar je maakt het ons niet makkelijk
Of Nootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De B ontbreekt iig, dus ik gok op Bootje
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebben
En anders als een malloot richting mediamarkt
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.
verkoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
ok ok, ik doe m al uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |