HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef 3keernix het volgende:
Het is vrijdag. Altijd een moeilijke tijd om op te staan en het liefst een dag waarop je NIET naar school wilt gaan. TS is helaas de brave student die wel gaat, voor 1 lesuur![]()
Deur netjes achter me dicht gedaan + op slot en vol goede moet stond ik bij de tramhalte...en wachten....en wachten totdat ik hem eindelijk aan zag komen. Ik was de enige die bij de tramhalte stond dus ik dacht lekker rustig..
De tram komt aan!.....en rijdt door!
gvd!
![]()
Klacht: Klacht tram die doorrijdt terwijl die gewoon dienst had![]()
Klacht: enige les van vandaag gemist
Klacht: Vrijdag verpest
Nee. Ik wil verder komen in het levenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jij die voor 1 uur naar school gaat, word je anders serieus op geschreven als spijbelen?
Die stopt dan net wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef Viper_74 het volgende:
Wat een kutleven
Er is maar 1 oplossing mogelijk, spring voor de volgende tram
Ach wij missen ook zovaak lessen, maar je mist er niets door, want je moet toch alles zelf makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee. Ik wil verder komen in het leven
Trams hier zijn verplicht om te stoppen bij tramhaltes als er mensen staan.quote:
Lees de OP het is een TRAMquote:
/care, zelfde principequote:
Ik sta niet voor de lol bij een tramhaltequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
Heb je wel netjes je hand uitgestoken om de tramchauffeur duidelijk te maken dat je mee wilde?
Zoja, terechte klacht.
Zonee, sukkel!
Zo werkt het nou eenmaal, jij kan daar ook best staan wachten op een bus die er ook langs komt, of op sint Juttemis, of tot er sneeuw valt in juni, dat kan die tramchauffer niet weten natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik sta niet voor de lol bij een tramhalte
Hierin verschilt Amsterdam met Den Haag. Hier stoppen ze altijd...bijna danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal, jij kan daar ook best staan wachten op een bus die er ook langs komt, of op sint Juttemis, of tot er sneeuw valt in juni, dat kan die tramchauffer niet weten natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |