Als het droog is dan gaat het op sommige plaatsen rechtop of schuin staan.quote:
Ik kom wel aan mijn beweging toe vandaag jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef guitarist het volgende:
Om maar even op de klacht in te gaan: fietsen is gezond.
Ben ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Dastan het volgende:
Wees blij dat die kapper er überhaupt nog is.
Oke dat is indd vervelend! Maar geen wereldramp? Je kan het altijd vast doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als het droog is dan gaat het op sommige plaatsen rechtop of schuin staan.
En als je niet precies weet op welke plaatsen en in welke richting dit is dan ziet het er goed uit bij de kapper*
*Nat haar
En dan loop ik naar buiten en de wind blaast mijn haar droog en whoppa het ziet er niet meer uit![]()
Gel, wax, lijm, beton, gewapend beton zelfs epoxyhars echt het haalt niks uit mijn haar is sterker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke dat is indd vervelend! Maar geen wereldramp? Je kan het altijd vast doen
Ahaa! Maar oke die 200 meter kan er ook nog wel bij, toch:D? Dus eigenlijk is er geen probleem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gel, wax, lijm, beton, gewapend beton zelfs epoxyhars echt het haalt niks uit mijn haar is sterker.
Ja maar ik ben teruggefietst een kilometer of 3 ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahaa! Maar oke die 200 meter kan er ook nog wel bij, toch:D? Dus eigenlijk is er geen probleem?
Krijg je mooie benen van..zeggen zequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja maar ik ben teruggefietst een kilometer of 3 ..
IK ga zo weer richting het centrum fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |