abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74218345
Goeiemorgen allemaal,

Ik weet niet of ik in het goede forum hiervoor zit. Maar het is de bedoeling dat ik volgend jaar 2 x 5 maanden ga stage lopen, bij 2 verschillende bedrijven. Ik zou sowieso een daarvan graag in Engeland willen doen. Maar nu ben ik dus een beetje aan het Googlen, en ik heb al het een en ander gevraagd aan mensen, maar ik kan verder niet echt veel interessants vinden..
Dus mijn vraag is, of iemand misschien een bedrijf weet, of een website waar ik kan zoeken naar bedrijven voor mijn opleiding die ik doe.
Het is misschien wel handig om te vermelden dat ik Technische Informatica (Embedded System Engineering) studeer

Alvast bedankt,
timoteetje
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:44:10 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74218405
Hebben ze via je opleiding geen adressen of contactpersonen? Familie of vrienden in het buitenland die iets voor je kunnen vinden/regelen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_74218523
Via school zouden ze je alleen helpen als je écht niets zou kunnen vinden, en als het een beetje tegen het einde van dit jaar aan liep. Verder heb ik ook aan mijn oom en tante wat gevraagd, aangezien die in Engeland wonen, en die zouden ook nog verder kijken. Maar daar heb ik nog niet zoveel van gehoord..
pi_74218541
ik weet geen bedrijf voor je
ik ga volgend jaar zelf ook stage lopen in het buitenland, alleen dat is geregeld via school! (mbo)
-
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:50:07 #5
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_74218625
kweenie hoor, maar het lijkt me als je een studie doet dat je ook wel weet bij welke bedrijven iets dergelijks van toepassing is. Of iig welk soort bedrijven. Vandaar uit moet het dan niet al te lastig zijn een lijst te maken.....

het komt me nu over alsof je als student niet weet waar je toekomstige vakgebied word toegepast...

Dat zegt iets over jou of over de docenten van je opleiding....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:04:40 #6
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_74219128
vraag of je bij google kan stagelopen ?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_74219195
Ik weet best wel wat ik ermee kan doen hoor, maar ik kan gewoon vrij weinig bedrijven vinden die doen wat ik zoek. Dat zal vast wel aan mijn zoek criterium liggen, maarja ik vraag het daarom ook niet voor niets hier op dit forum.
pi_74219691
Dat is geen gek idee crazy987, ik ga straks even een emailtje sturen. Dat ik daar niet aan gedacht heb
Nou bedankt
pi_74220865
Ben je aangemeld op linkedIn?

Daar staan ook een hoop bedrijven waar je contact mee kan opnemen.
pi_74223561
Ohh oke, dat ben ik niet, maar dat zal ik dan zo gaan doen, bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')