jeje 'extra' langs je heenlopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn mail is onbeandwoord gebleven.. maar hij kwam vanmiddag wel extra langs me heen lopen, en volgens mn collega zat ie echt de hele tijd te kijken!
sja.. wat moet je dan?
als ik in de kroeg zat was ik wel op m af gestapt en had ik wel gevraagt offie homo was en met me uit wilde..
maar dat doe je op je werk ook niet zo gauw![]()
en nu weet ik dus de komende week alleen dat ik een knoop in mn maag krijg elke keer als ik aan m denk
(wat overigens best vaak is)
er zijn best wel vaak mannen die ik leuk vind, of waar ik graag me flirt, en meestal lukt dat ook wel..
maar deze jongen.. ik zou m echt zoooooo graag willen zoenen, en na vanmiddag weet ik dus helemaal niet wat ik doen moet, zeker ook omdat mn mailtje onbeandwoord blijft terwijl ik WEET dat ie m gelezen heeft!
ik heb gewoon mn jaar niet denk ik..
met extra bedoel ik dus ook extra..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje 'extra' langs je heenlopen
je kan ook dingen gaan zien die er niet zijn he
ik had dat gek genoeg paar jaar geleden ook op me toenmalige werk, die jongen was me niet eens opgevallen totdat een collega zei 'ey die gast kijkt je steeds na'
toen viel ie me idd op dat ie dat deed, bloed nerveus ervan maanden lang ipv ff simpel dapper naar hem toe lopen en vragen ken je mij ofzo? maar via mensen uitvissen of die een meisje had of niet, of dat het gewoon zo een iemand is die loert omdat je je leuk kleed ofzo weet ik veel
n e hoe, kstond een keer met em in de lift kon alleen maar hoi eruit persen en verders niks![]()
paar dagen later stond ik buiten te roken, kwam hij ook, zegt ie 'ja eh ken ik jou niet?' ik zo 'geen idee ik jou in ieder geval niet'(lekker beleefd van me)
eindstand ik leek op iemand die die vaag kende zei die.
dat gestaar stopte daarna ook meteen lol
arme keizerhinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
met extra bedoel ik dus ook extra..
ik stond met mijn collega buiten de normale routing van ons restaurant, dus daar had ie helemaal niet hoeven komen
mijn collega's vermoeden dat het zon parkeerplaats geval is..
Ik ben dus ook enorm bang dat als ik WEL op m af stap hij idd zegt "ja je doet me aan iemand denken"
aan de andere kant, dan heb je wel zekerheid natuurlijk.
maarja, dat doe je op je werk ook niet gauw, want als je een blauwtje loopt weet binnen de kortste keren het hele pand het, om nog maar niet te zwijgen van het ongemakkelijke moment als ie ineens in mn restaurant staat![]()
ik denk dat dit zon geval blijft waarbij het langzaam allemaal weer neer dwarreld tot niets meer dan een simpele echo in de tijd.
"Weetje nog.. toen je m leuk vond" ofzo..
jij ook al zwijmelcollega ? Ik ook al is die van mij aan de vrouw en dus onbereikbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
Pff lange dag in Groningen
Wel een onwijs leuke collega gezien daar
olaquote:
Nja nee niet echt een zwijmelcollega hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ook al zwijmelcollega ? Ik ook al is die van mij aan de vrouw en dus onbereikbaar
achja..quote:
gelukkig staat er al een nieuw jaar aan te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn mail is onbeandwoord gebleven.. maar hij kwam vanmiddag wel extra langs me heen lopen, en volgens mn collega zat ie echt de hele tijd te kijken!
sja.. wat moet je dan?
als ik in de kroeg zat was ik wel op m af gestapt en had ik wel gevraagt offie homo was en met me uit wilde..
maar dat doe je op je werk ook niet zo gauw![]()
en nu weet ik dus de komende week alleen dat ik een knoop in mn maag krijg elke keer als ik aan m denk
(wat overigens best vaak is)
er zijn best wel vaak mannen die ik leuk vind, of waar ik graag me flirt, en meestal lukt dat ook wel..
maar deze jongen.. ik zou m echt zoooooo graag willen zoenen, en na vanmiddag weet ik dus helemaal niet wat ik doen moet, zeker ook omdat mn mailtje onbeandwoord blijft terwijl ik WEET dat ie m gelezen heeft!
ik heb gewoon mn jaar niet denk ik..
Foto's?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De koffers zijn ingepakt, zondag ga ik eindelijk op mijzelf wonen in Amsterdam<3
Als de woonboot maar niet teveel gaat schudden als het hard waait
* Xiance gaat samen met wonderer onder het mooie maanlicht aan de rijn wandelen..quote:
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De koffers zijn ingepakt, zondag ga ik eindelijk op mijzelf wonen in Amsterdam<3
architect is leuk en wouter hollands tactvol, vooral als hij met aannemer onderhandelt. En luc is lui en iritant. Lieve past wel in dat dorpquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ola
heb het gezien idd, dsd, heb me een ongeluk gelachen om het spaans dat ze spreken tegen de spanjaarden in die eerste weken. m'n buurjongen en 'vriend' paar stukjes laten zien, leuk concept vonden ze. en zwaar grappig op momenten.
heb me dood geergerd aan dat broekie, weet z'n naam even niet maar loopt altijd met zo een rachera cowboy hoed rond, wat een kutjoch en die is er dus uit. en die twee gezette mensen...jesus christus
dat zijn wel stereotype lompe hollanders in mijn ogen, onbeleefd en het zelf niet doorhebben
vind die architect wel een leuke kerel jeje
heb je wel direct ene golfslagbadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaat
of bij ruige sexquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De wasmachines dat heen en weer schudt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaat
ja leuke manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
architect is leuk en wouter hollands tactvol, vooral als hij met aannemer onderhandelt. En luc is lui en iritant. Lieve past wel in dat dorp
Klinkt goed. *wandelt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
* Xiance gaat samen met wonderer onder het mooie maanlicht aan de rijn wandelen..
dat helpt ons.. niet veel, maar wel iets
jejeje sķ, bij grote wasjes, snelle wasjes,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
De wasmachines dat heen en weer schudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |