het kan nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
ze was toch juist van het schoonmaken als ze boos is? Waarschijnlijk zit ze nu te dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan zijn er nu spullen aan het sneuvelen daar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
Voor mij gedeeltelijk via via welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is de Possie-Paula-rel al ontrafeld
Het is iets dat possie gepost heeft in het KPD feedback..kon alleen niks echt daar vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is de Possie-Paula-rel al ontrafeld
Sherlockquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets dat possie gepost heeft in het KPD feedback..kon alleen niks echt daar vinden
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis isquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon een dondersteentje met KPD toegang
Mja, ik moet ook maar een KPD-toegang regelen om t te checkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis is
Hehe, ik denk tquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef rompompom het volgende:
Ik zat er denk naast.
Die is slecht zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
GotC bij het zien van Flap's KPD-historie: Sapperdeflap
Sorry, ik ben wel eens beter geweest jaquote:
je moet watquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |