Kan jij online dan nu...?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Flappekz het volgende:
wtf? HT zegt dat er 1 online gebruikers zijn ??
EDIT - 1499 nu
Nja, tzal wel weer komen.. Om vervolgens om 1 uur weer offline te gaan.. Gisteren duurde het forum ook best langquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer. Was wel ff geinig om te zien
whehe.. mijn ventjes mogen die van jou niet zo!quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef rompompom het volgende:
Gezellige wedstrijd was het, Nico!![]()
.
[ afbeelding ]
Na twee schoppen van hem toch even wraak nemen 1 minuut voor tijd. Die van hem 3 weken, ikzelf een pleister en +1..
Normaal 17:00.. Maare.. Je kan nu sporadisch inloggen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Skywalker88 het volgende:
weet iemand wanneer hattrick weer online is? ben ff de tijden vergeten
Netjes!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
8000 betaald voor een 17j 11d redelijk positiespel met 390 basisloon. Krijgt zelfs een 100% training dus als die niet gaat stijgen....
GRRRRquote:
De pagina die je wilde bekijken is niet bereikbaar wegens onderhoud. Probeer het later nog eens.
quote:
Klote is t wel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee.. de jeugd kan ik ook niet bereiken. Vanmiddag ook al niet
quote:Hugo Arendsen
Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van briljant naar uitmuntend.
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
en nu weer ontopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.![]()
Jammer maar helaas.
Het ga je goed en ik hoop dat je plannen allemaal zullen slagen.![]()
Hmm, zelfs maar 7kquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!Op de juiste tijd toe geslagen dus.
![]()
of juist niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja idd! Ik snap er niks van, maar wij vermoeden hier iets met de bureaustoel van outpost (![]()
)
Zou ook kunnen! Maar kan iemand daardoor zo gaan reageren? Kan het me niet voorstellen!quote:
oh.. een boze GotCquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed (quote:
whehe..quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed () dat ik alleen thuis ben.
28e nico! Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |