quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Peter Starke en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Hoor eens, Michel Oosterveer is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
bij gebrek aan beter maar aangenomen.. blijkt ie 16jr en 104 dagen te zijnquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jozias van Kallen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Deze heb ik maar meteen aangenomen. hij is 16j6d, dus ik hoop dat hij redelijk of goed als max zal hebben bij verdedigen.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Maxim van Nie heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Nou, mn scouts kwamen met materiaal dat niet eens in aanmerking zou komen voor het 12e elftal van ADO
En het eerste elftal van ADO is al zo slecht![]()
quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Clemens Jochems.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelderquote:
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelder![]()
![]()
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
Das waar. Ik heb dan weer t voordeel dat deze week bij hem 2 verdedigers er af worden geschopt. ( dat is en blijft zn sterkste linie) Daarbij hij speelde vorige keer al op de counter dus veel verrassingen verwacht ik niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iedereen in mijn divisie gelijk gespeeld. Daardoor sta ik nog steeds eerste.
2-2,3-3,1-1 en 2-2.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Allemaal de zelfde stand waarmee ze begonnen ook of is er nog gescored?
1-1 kom op.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
KUT. 0-1 achter. Ik moet deze pakken...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |