Een beetje springen misschien?quote:Op zondag 1 november 2009 18:30 schreef Gellius het volgende:
Kom kom, het kàn nog!
68!quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef NoCigar het volgende:
'Vermoeiende' middag: een wijnproeverij met 68 wijnen. Minder dan de helft geproefd maar dat was al veel. Deze waren bijna te lekker om uit te spugen, maar aangezien ik geen zin had om om te vallen toch maar gedaan. Ik zou wel eens willen blazen om te zien hoeveel ik toch heb binnengekregen.
Ja zeg, van mij mag hij er ook wel uit. Zijn bewegingen in de baarmoeder worden steeds pijnlijker. De ene keer voelt het alsof iemand een tractor op mijn bovenbuik parkeert, de andere keer alsof iemand een hooivork onderin m'n buik steekt.quote:
Ik bedoelde meer als in tijdbom+oorzaak=sexbom.quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wordt het wel een heel lelijke baby.
Dit kun je hem zijn hele leven nog voorhouden. Gelukkig wist Fok! zijn bestanden niet. Grappig trouwens dat zo'n ventje dit misschien over een jaar of tien à vijftien kan teruglezen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja zeg, van mij mag hij er ook wel uit. Zijn bewegingen in de baarmoeder worden steeds pijnlijker. De ene keer voelt het alsof iemand een tractor op mijn bovenbuik parkeert, de andere keer alsof iemand een hooivork onderin m'n buik steekt.
Bovendien kijkt iedereen me aan alsof ik een wandelende waggelende tijdbom ben.
quote:<@IR> Of ik besluit halverwege om de manier waarop ik een zin maak besluit te veranderen.
quote:Raad de #filosoof.
<@???????> zo. op nld 3 was net het eerste dele van ene drieluik over Stanley Kurbick
quote:Zodiakk maakt de meest exquisiete typefouten van iedereen. Zo ook daarnet weer :
<@zodiakk> oih nee, er kwam opeens een soort onbestemd gevoel van afkeruign in me op
Het zijn pareltjes. Ga zo door.
Uit Verzamelpunt geniale #filosofie quotes. Deel 1.quote:[12:49] <zodiakk> ik ga topch maar watr laneger weg... hlaa
[12:49] <zodiakk> s
[12:49] <zodiakk> moet weg
[12:49] <zodiakk> neenee hou me niet tegeb
[12:49] <zodiakk> ik -mopet- gaan
quote:Op vrijdag 9 mei 2003 22:08 schreef JAM het volgende:
Mag ik de #jeweetwellers erop wijzen dat dit het forum Kunst en Literatuur is ? Het beschrijven van zielenpoot die onder de douche ligt te sjorren is niet gelijk Kunst. Of literatuur.
Alle babys zijn lelijk. Je kunt alleen maar hopen dat het later een beetje bijtrekt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wordt het wel een heel lelijke baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |