quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt als het ware een bont randje glitters langs een gladde french, tegan?
En oh, mous, de tien vriendjes zijn alweer zwart, kon het niet laten...
Bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij die Mood lakjes in die schattige lampjes flesjes...paar pagina's terug
Ik vind met aceton beter werken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
stempel iets opruwen en dan schoonmaken met remover zonder aceton.
Mooie nagels komen er voorbij
Heb je een striper?quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen andere kleuren en wel strak.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt als het ware een bont randje glitters langs een gladde french, tegan?
En oh, mous, de tien vriendjes zijn alweer zwart, kon het niet laten...
Okay, je neemt de twee kleuren die je wilt voor je french.quote:
De french zelf is niet het probleem. Ik heb een zilver zeer glinsterend lakje waarmee ik die glitterstreep wil zetten. Dan kan ik alleen niet recht. Maar misschien jouw tip gebruiken dat ik mijn nagel beweeg ipv de kwast...quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, je neemt de twee kleuren die je wilt voor je french.
Gewoon rustig gaan zitten en alles laten leunen en ondersteunen, dus je lakhand en je lakkende hand.
je zet je vinger die je wilt lakken op de tip op de rand van de tafel. Dan met je andere hand zet je het kwastje van je af, dus op de verste hoek van je nagel en dan draai je langzaam de vinger die op tafel ligt naar je toe.
Rustig en kalm.
Daarna, als je alle 10 hebt gedaan, laten drogen, minstens 10 minuten.
Dan pak je je topcoat en maakt langs je french een klein gedeelte nat en daarna ga je met je nagels boven een papiertje zitten (is voor later die kan je dubbelvouwen en je glitters treug in het potje krijgen) en dan strooi je wat glitter erover en tap je je vinger af op het papiertje.
Alles gedaan, "zwevend" je topcoat erop doen, dus met veel lak en proberen niet strak over de glitters te gaan.
Hoop dat ik het een beetje goed uitleg, ben daar niet zo goed in...
Lieve bloemetjes...quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Reddingsoperatie van mijn duimnagelNiks droog in 60 seconden! Verdorie. Nu kan ik dus nog niet nu naar bed..
Ik heb uiteindelijk maar twee nagels gekonad, vond het eigenlijk wel mooi geweestAls ik het toch niet mooi/toch te donker vind gaat er morgen wel een ander lakje op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(randjes niet bijgewerkt, geen zin meer in)
quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb met de kleine nageltjes gesmokkeld met de stippies hoor, mn tetten zaten bijna op mn rug van dat geplet, dus die heb ik er met een cd-marker op gestipt
Normaal heb ik lichte kleurtjes opde nagels van mn handen, op mijn tenen maakt het me nooit uit, toen ik vanmiddag de nageltjes van mijn dochter zat te stempelen vroeg ze wat ik op mijn nagels ging doen, de smerig gekleurde randen zitten me zo dwars dat iedereen in huis het moet wetenDus ik zei dat ik twijfelde. Toen zei ze dat ik niet zo stom moest doen
ik wil geen hysterische kleuren op mn nagels, maar ik heb wel hysterische fuchsia roze plukken in mn zwarte haar, das stom, je bent toch wel anders zei ze
![]()
![]()
Dus er zit op, zwart, roze blomme, zilvere libelle, en glitters langs het randje en als ik er een makro foto van maak lijkt het echt slecht gekonad, maar gelukkig valt dat gewoon niet op
[ afbeelding ]
Nu nog ff de randjes weghalen en klaar
Het zijn bloemetjesgordijntjesquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lieve bloemetjes...![]()
Vergeet je volgende keer je 10 andere vriendjes niet?
Doen hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het zijn bloemetjesgordijntjesmaar dat is niet zo goed te zien geloof ik..
Ik háát teennagels lakken en doe het dan ook bijna nooitIk zal ze vrijdag wel even een beurtje geven
Die kleur ben ik ook heel tevreden mee inderdaad. En het zit er nog net zo goed op als gisteren, zelfs na het hele huis schoonmaken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
@misstique: merk je nu ook dat het beter en langer blijft zitten? Mooie kleur heb je erop.![]()
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenquote:
Ik wil toch een foto in mijn pm box hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenOver het algemeen gruwel ik van tenen en voeten
![]()
Heb de hele week dan zo'n beetje om een kleurtje te bedenken..
Ik ga nu wel slapen heurr! Ben hartstikke moe.. Als er dekbedafdrukken op m'n lak zitten zie je dat volgens mij toch niet
ik ook, juist daarom lak ik ze, zien ze er toch nog vriendelijk uitquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe ik ga toch echt geen foto's postenOver het algemeen gruwel ik van tenen en voeten
![]()
Oh...quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef es70 het volgende:
Experiment 312 van vandaag mislukt.
De hele dag bezig en tegen elven nog alleen maar met basecoat zitten.
Ik had er nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Dat is al zo oud als de weg naar Rome, lindytje.
Ik raad je toch aan om donkere kleuren daar niet mee te doen, want voor je het weet elke keer als je het er dan afhaalt, krijg je toch een donkere waas over je vingertoppen.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Maar waar gaat alle oude nagellak heen dan?
want!quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? http://www.pinkmelon.de/m(...)re-in-offenbach.html
Een Essencewinkel!![]()
En als het aanslaat komen er misschien meer en openen ze misschien toch ook een webshop!
snoepjestenenquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Speciaal voor moussy:![]()
Doen we hoor! Met kerst!
Hartendief, Vlietsend 63.quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, krommenie zit hier maar 25 minuten vandaan...![]()
Hoe heet dat winkeltje?
Dank je...quote:
Alstuquote:Op maandag 2 november 2009 08:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je...
Hé, ze hebben een hyves...
Daarvoor hoefde je niet naar Parijs hoorquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Terug uit Parijs!
Met een goud en een bruin lakje van Sephora, en een mega-handig-nagellak-remover-potje... Het is een potje, en daarin zit een soort van schuimrubber (doordrenkt met remover) met een gat er in. Je stopt je vinger in het potje, beetje draaien, nagellak er af!! Geen gepruts met watjes en stukjes watten die aan je nagels blijven zitten!!![]()
Nee, helaas precies hetzelfde hier. Pakketje maandag verzonden, daarna geen tracking meer...quote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sjeen, heb jij al een update op usps over je transdesign bestelling?Ik krijg maar geen vernieuwing dus ik heb ook geen idee wanneer ik het pakket mag ontvangen.
Het pakketje is op maandag verzonden!
Iemand?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Loqi het volgende:
Was er nu ook een goede nagellak verdunner zo bij de drogist ofzo te krijgen? Of alleen bestelbare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |