Ik had er nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Dat is al zo oud als de weg naar Rome, lindytje.
Ik raad je toch aan om donkere kleuren daar niet mee te doen, want voor je het weet elke keer als je het er dan afhaalt, krijg je toch een donkere waas over je vingertoppen.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Maar waar gaat alle oude nagellak heen dan?
want!quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? http://www.pinkmelon.de/m(...)re-in-offenbach.html
Een Essencewinkel!![]()
En als het aanslaat komen er misschien meer en openen ze misschien toch ook een webshop!
snoepjestenenquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Speciaal voor moussy:![]()
Doen we hoor! Met kerst!
Hartendief, Vlietsend 63.quote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, krommenie zit hier maar 25 minuten vandaan...![]()
Hoe heet dat winkeltje?
Dank je...quote:
Alstuquote:Op maandag 2 november 2009 08:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je...
Hé, ze hebben een hyves...
Daarvoor hoefde je niet naar Parijs hoorquote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Terug uit Parijs!
Met een goud en een bruin lakje van Sephora, en een mega-handig-nagellak-remover-potje... Het is een potje, en daarin zit een soort van schuimrubber (doordrenkt met remover) met een gat er in. Je stopt je vinger in het potje, beetje draaien, nagellak er af!! Geen gepruts met watjes en stukjes watten die aan je nagels blijven zitten!!![]()
Nee, helaas precies hetzelfde hier. Pakketje maandag verzonden, daarna geen tracking meer...quote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sjeen, heb jij al een update op usps over je transdesign bestelling?Ik krijg maar geen vernieuwing dus ik heb ook geen idee wanneer ik het pakket mag ontvangen.
Het pakketje is op maandag verzonden!
Iemand?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Loqi het volgende:
Was er nu ook een goede nagellak verdunner zo bij de drogist ofzo te krijgen? Of alleen bestelbare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |