Ik moet nog wat dingen doen. Geen slaap voor mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:13 schreef KingSizePinda het volgende:
Jij hebt nog een keuze om te gaan ofnie ... Ik moet wel anders geen centen
Fappen op je Introduction to Algorithms.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet nog wat dingen doen. Geen slaap voor mij.
kom me ophalen dan gaan we terug naar cafe/discoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:15 schreef KingSizePinda het volgende:
Fuck dat dan ..
@AFCA : Ich habe keine wiskey meer .. Of WEL !!!!!!!! Black Label
zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:16 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Op dt tijdstip in Almloo .. Dat word em nie
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Fappen op je Introduction to Algorithms.
Je bent er iig wel bekend meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:15 schreef KingSizePinda het volgende:
Fuck dat dan ..
@AFCA : Ich habe keine wiskey meer .. Of WEL !!!!!!!! Black Label
Waar moet ik je oppikken ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kom me ophalen dan gaan we terug naar cafe/disco
Dat heb ik vanmorgen gedaan met een dikke trui aan opt balkon maar jah, teveel frisse lucht gehad waarschijnlijk dus knettervroeg wakkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent er iig wel bekend mee![]()
Ik zorgde echt als ik de nachtdienst inging dat me fles goed gevuld was want anders zou het kut slapen worden de hele week, en er is niks lekkerder dan een goed glas drinken en naar buiten kijken hoe iedereen naar zijn werk gaat
Nondeju .. Dat word em niet knulquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
station Sittard
hoe laat ?
helaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:21 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Nondeju .. Dat word em niet knulNa een aantal bier zo een pokkeneind rijden dat gaan niet goed komen ..
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:17 schreef Biels het volgende:
[..]. Helaas, dat heb ik al een tijdje geleden gelezen.
moet je borderlands spelen !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:27 schreef KingSizePinda het volgende:
Het enige waar ik gaar van word is Operation Flashpoint DR .. Kloot'n lvls
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:32 schreef KingSizePinda het volgende:
Bahbah .. Vanmorgen uit de nachtdienst gekomen, 0800 uur op bed en om 1530 uur er weer uit en nu knetterwakker zijn omdat ik nog in et n8dienstritme zit ... Nu 6 9 flessen bier op maar de moeheid blijft uit![]()
Klotenachdienst
1 voordeel aant verhaal is dat ik nu weet hoe ze siliciumchips maken
![]()
En hoe vervangende strandwachten werken ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |