ga lekker slapen, stop met school en zoek een baanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:22 schreef Dawwa het volgende:
...om te studeren![]()
Omdat ik zo'n faalhaas ben die de nooit wat doet en alles op het laatste moment laat aankomen.
600 blz leeswerkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Ik moet eigenlijk deze nacht en volgende nacht opblijven wil ik het werk wat ik moet doen afkrijgen
Alles uitstellen
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.quote:
Ik heb een fotografisch geheugen en een leessnelheid van hier tot Tokio.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.
Dus beter lees je anders heb je zo meteen nog zes uur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en een leessnelheid van hier tot Tokio.
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.
Dan heb jij wel een dapperlijk geheugen / concentratievermogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.
7 uur voor 600 bladzijdes? Dan moet je fok toch maar eens uit zetten.
Wat voor studie doe je?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.
7 uur voor 600 bladzijdes? Dan moet je fok toch maar eens uit zetten.
Wat voor studie doe je?
Of een te makkelijke studiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een dapperlijk geheugen / concentratievermogen.
van speed wordt het niet beter hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:31 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
pepppperdepepepepepppppppppppp
Dit is je verslag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:58 schreef zarGon het volgende:
Hoi.
Ik ben nu een verslag aan het schrijven. Net begonnen, ik heb nog zo'n uurtje of 6..
Doei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |