Dan ga je s avonds! Zondag wind uit t oosten, hmmm denk niet dat ik dan richting DH ga, eerder richting Biesboschquote:Op woensdag 4 november 2009 08:20 schreef ursel het volgende:
Mja, zoals ik al zei, tot half december zitten alle weekenden vol..Deze zondag is nog wel vrij, dus laten we ut beste maar hopen..
Zal wel lam en brak wezen die ochtend, maar kan me niks boeien.
Mja, zit dan in Noordwijk, dus ff naar de biesbosch is voor mij geen optie.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ga je s avonds! Zondag wind uit t oosten, hmmm denk niet dat ik dan richting DH ga, eerder richting Biesbosch
is wel een verstandige keusquote:Op woensdag 4 november 2009 12:06 schreef Major-Balls het volgende:
Haarlem? IJmuiden aan Zee FTW olé olé
Tekken 6Ik moet kiezen tussen ps3 Uncharted 2 bundle of met Tekken 6.. Ik denk dat het Tekken 6 gaat worden, daar heb ik denk ik langer plezier aan.. en dan koop ik Uncharted 2 wel als ie platinum is.
Agh, de Playstation had je na Gran Turismo I er al uit moeten trappen. De enige goede Gran Turismoquote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Major-Balls het volgende:
Tja, ik heb mijn oude games ook nog.. dus speelplezier zat want ik moet ook alles weer opnieuw gaan doen, savegames are gone.. Dus GT5 prologue en GTA IV weer vanaf het begin e.d.
En Uncharted lijkt mij heel gaaf en vooral heel mooi, maar ook snel uitgespeeld en dan denk ik dat het een stofhapper wordt.
En Tekken.. Tekken is altijd goedIk heb die ene Mortal Kombat al en die vind ik nogal tegenvallen..
Kan ook nog Streetfighter halen voor 3 tientjes, die is ook goud.
En omdat GT5 nog zo lang op zich laat wachten, zit ik stiekum steeds meer te denken om maar eens zo'n walgelijke xdoos erbij te halen.. puur alleen voor Forza3. Maar dan moet ik eerst een G stuurtje hebben en playseat, want die controller van de xdoos vind ik zwaar waardeloos. dik 10 jaar playstation ervaring.. dat krijg je er niet uit.
Die had m'n broer. Vond er geen kut aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:34 schreef Major-Balls het volgende:
GEK!!De allerbeste is GT3.. 100% ik kan hem in geen enkele winkel vinden, zodra ik hem ergens zie liggen of kan krijgen dan koop ik hem en een ps2 erbij, ps2 doet nu 99 euro ofzo.
GT3 is gruwelijk!
Daar zou ik niet bij voorbaat al vanuit gaan!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:06 schreef Major-Balls het volgende:
En dan volgende week MW2op de console!
Geen hackers/aimbaus en ik heb een dingetje besteld waarmee ik met tobo en muis kan spelen op de ps3.. dus stiekum toch een beetje cheaten
![]()
Dat wordt heel dik pwnen op playstation network
Het is volgens mij de enige manier om COD zo te spelen.. Unreal kan je wel spelen door gewoon de usb stekkers van tobo en muis in je ps3 te prikken.. maar voor killzone en COD moet dat ding ertussen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef FJD het volgende:
Reviews over de XPS zijn nou niet echt super. Een
super review, de rest twijfelachtig.
Mjah.. Ook die pluspunten zijn natuurlijk persoonlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet bij voorbaat al vanuit gaan!
Waarom vind je de Xbox 360 waardeloos? Je hebt er totaal geen ervaring meeZijn beiden prima consoles
PS3 als de pluspunt de blu-ray speler, X360 als pluspunt de controller!
Crap! Ik heb altijd Playstation gehad... Duurt 2 maanden maar dan vind ik dat de 360 controller vele malen beter is!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef Major-Balls het volgende:
...want die controller van de xdoos vind ik zwaar waardeloos. dik 10 jaar playstation ervaring.. dat krijg je er niet uit.
Aan de toon van je bericht kreeg ik het idee dat je de Xbox 360 bij voorbaat al geen kans hebt gegeven. De Xbox 360 heeft nog een aantal toffe exclusieve games zoals Gears of War en de GTA IV Episodesquote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Major-Balls het volgende:
Oh, poepie scheetjeDaar ga je al weer.. Hoe kan jij weten dat ik helemaal geen xdoos ervaring heb? Ik mag er dan wel geen 1 hebben, maar ik heb er vaak genoeg op gespeeld hoor.. Net als de Wii.
Ik vind die controller gewoon een pokkeding. Wil en kan er niet aan wennen. En ik ben niet zo'n anti fanboy ofzo, maar dat ding boeit me gewoon totaal niet.. Maar Forza wel, en Forza met een g25 of g27 stuur helemaal, en die moet er toch komen voor de ps3 incl playseat. En als je dat dan hebt staan, dan is 200 euro voor een xdoos en dan forza erbij voor een paar tientjes misschien wel een leuke gimmick.
Klopt. De PS3 geeft niet alleen stereo geluid, ook gewoon Dolby TrueHD, PCM 5.1 etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah.. Ook die pluspunten zijn natuurlijk persoonlijk.
De PS3 Blu-Ray is voor mij geen pluspunt, heb al een BR speler.
Daarnaast hoorde ik net dat dit ding alleen maar stereogeluid meegeeft? Al vond ik dat ongeloofwaardig.
Vind zelf, na behoorlijk wat PS-controller ervaring, de X360 fijner. Wat groter/ zwaarder
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. De PS3 geeft niet alleen stereo geluid, ook gewoon Dolby TrueHD, PCM 5.1 etc.
Precies de redenen waarom ik de Xbox 360 controller ook stukken beter en fijner vind
Als jullie dan een keer optiefen met dat geouwehoer over fietsen...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef FJD het volgende:
WMVHD! Sterf toch met je kut-formaten. Zowel van Sony als van MS kant overigens.
ASrock ION 330![]()
Was geen persoonlijke aanval maar een algemene klacht poepiequote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
Als jullie dan een keer optiefen met dat geouwehoer over fietsen...
Oeps... sorry... Dacht het eigenlijk al, maar ga niet terug editten... Vind ik zo jammer altijd...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval maar een algemene klacht poepieZolang consoles dat gedoe niet oplossen worden het nooit volwaardige mediacenters.
Nou, dit topic hoort meer in GAM thuis dan in SPT/wielrennen anders..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat je dat niet snapt zegquote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, dit topic hoort meer in GAM thuis dan in SPT/wielrennen anders..
Snap nog stees niet waarom het uit GAM gehaald is.
Ik weet niet, ik kom niet meer in GAM..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat je dat niet snapt zeg
De topiclist in GAM is nu gewoon veel overzichtelijker!
Enig waar ik nog vaker kom is dit forum en Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom niet meer in GAM..
Tweakers bewind daarquote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom niet meer in GAM..
Hey!quote:
eensquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kut-Tweakerquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey!Ik doe daar ook wel eens gast modden
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo hardlopen ging superEn geen regen
Dat was wel mooi jaquote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk net de demo van L4D2 gespeeld. Heel kort, maar wat een kicken spel om gewoon even flink in tekeer te gaan
Lekker met me kapmes zombies onthoofden. Ik kan niet wachten op de kettingzaag
quote:
je noemt nu een feit tegenover een mening.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet bij voorbaat al vanuit gaan!
Waarom vind je de Xbox 360 waardeloos? Je hebt er totaal geen ervaring meeZijn beiden prima consoles
PS3 als de pluspunt de blu-ray speler, X360 als pluspunt de controller!
De BR-Drive in een PS3 als pluspunt is ook geen feitquote:Op donderdag 5 november 2009 06:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je noemt nu een feit tegenover een mening.
Ik vind de xdoos controller kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |