Tot plots...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef renwan het volgende:
Het is niet meer leuk om opeens iedereen TURBO TURBO te horen roepen, eerst was dat slechts voorbehouden aan een select groepje ingewijden
Tja, dat heeft iedereen wel toch, het is gewoon de nieuwigheid. Over een weekje is het van "oja, die kabouterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Het ergste vind ik altijd die mensen die die quotes in hun hoofd hebben zitten en het om de haverklap zeggen.
Dat zou veel minder grappig zijn zonder dat accent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Dat mogen ze inderdaad wel overnemen in de Nederlandse variant![]()
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef seto het volgende:
[..]
Dat zou veel minder grappig zijn zonder dat accent.
Gewoon de Belgische filmpjes in de Nederlandse Man Bijt Hondquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef seto het volgende:
[..]
Dat zou veel minder grappig zijn zonder dat accent.
Aldus de Feyenoorder...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Happel het volgende:
Het is echt slecht gesteld met Nederland als dit soort slechte humor als grappig wordt beschouwd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Happel het volgende:
Het is echt slecht gesteld met Nederland als dit soort slechte humor als grappig wordt beschouwd.
Inderdaad, ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef renwan het volgende:
Het is niet meer leuk om opeens iedereen TURBO TURBO te horen roepen, eerst was dat slechts voorbehouden aan een select groepje ingewijden
Ja idd ik vind het echt sneu voor die gast. Hij zei ook wel gelijk dat er in geknipt was en mensen op youtube moesten kijken. Dingen als "nazibloem" moeten erin blijven!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom knippen ze in die filmpjes bij DWDD?.
Je zag de maker ook echt kijken. Godmiljaar!! wat flikken ze me nou![]()
.
Ik begrijp sowieso niet waarom ze er in knippen. Je moet ze gewoon helemaal laten zien of nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het echt sneu voor die gast. Hij zei ook wel gelijk dat er in geknipt was en mensen op youtube moesten kijken. Dingen als "nazibloem" moeten erin blijven!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!EINZ1111!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad dat die filmpjes ingekort werden. Puur fascisme, NSB-praktijken
EN DE HOGE HEREN IN HET PLUCHE DOEN NIKS!!!!!!99!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!EINZ1111!!
OPEN JE OGEN VOOR DEZE CENSUUR!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
EN DE HOGE HEREN IN HET PLUCHE DOEN NIKS!!!!!!99!!
Omdat het DWDD isquote:Op woensdag 11 november 2009 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom ze er in knippen.
Dit dus inderdaad, zoiets doe je gewoon nietquote:knippen in kabouter wesley = pagina's uit de koran scheuren
Wauw! Hoe kom je daar aan??quote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef Toempf het volgende:
Velen van jullie kennen deze waarschijnlijk al, maar ik post hem toch.
Stond op internet, misschien heb je daar wel eens van gehoord. Maar niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Wauw! Hoe kom je daar aan??
Ik heb gehoord dat dit een zwaar illegale bootleg is.
Goed dat je die hebt kunnen vinden zeg.
HOU U MUIL VUILE NAZIBLOEMquote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef n0ir het volgende:
Ik wou laatst een klacht tegen Kabouter Wesley opstellen hier..
Het is niet grappig!! Vooral als iedereen constant: "GEEN COLA GEVEN!" enzo gaat roepen...
Ook lullig voor die kunstenaar die zijn werk voor z'n ogen veranderd ziet worden door één of andere knipsjaak van de redactie.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Shame on DDWD voor dat knipwerk, neemt toch wel een deel van het grappige weg.
je hebt altijd van die zure mensen die het niet leuk vinden als ze er niet zelf mee komenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef n0ir het volgende:
Ik wou laatst een klacht tegen Kabouter Wesley opstellen hier..
Het is niet grappig!! Vooral als iedereen constant: "GEEN COLA GEVEN!" enzo gaat roepen...
Maar wat als ik het langer kende dan die wannabee's die het pas na DWDD hebben ontdekt?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
je hebt altijd van die zure mensen die het niet leuk vinden als ze er niet zelf mee komen
Echt kon jij het eerder? Stuur mij even een PM met je handtekening.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar wat als ik het langer kende dan die wannabee's die het pas na DWDD hebben ontdekt?
Op http://www.youtube.com/user/60659 ook, met je kutspam. Geld proberen te verdienen door te deeplinken naar filmpjes die door een ander zijn gemaakt en door een ander worden gehostquote:Op donderdag 12 november 2009 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
www.godmiljaar.nl :p daar staan ze allemaal op volgorde
okquote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt me inderdaad een beetje van je tegen PiRANiA
quote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef pagadder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet uw eigen kak op, dat is ook wettelijk verplicht.
Geniaalquote:Op zondag 15 november 2009 18:34 schreef pagadder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet uw eigen kak op, dat is ook wettelijk verplicht.
Het is pas slecht met Nederland gesteld als er clubs als Feyenoord in de eredivisie bestaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef Happel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |