Baret Klei Cyaan? Spellings- en typfouten, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Gewoon te vriendelijk!
Made you look.
Jij weet dat mijn ouders niet in Nederland zijn geboren? Of ga jij er maar vanuit dat elke allochtoonse naam maar ook meteen een allochtoon is. Ben je nu blij? Een serieuze klacht dan maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef zomaareennaam het volgende:
maar allochtonen snappen niet dat klaagbaak alleen voor echte klachten is die er toe doen en niet voor overgevoelige allochtonen die een lage zeikdrempel hebben.
Onwaar, ik ben hier geboren. Mijn ouders niet, dus ik ben een allochtoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:22 schreef zovty het volgende:
Het enige wat altijd hetzelfde is met allochtonen is dat ze uit het buitenland komen.
Dat hoor je mij niet zeggen of wel?quote:
Implicatie was genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen of wel?
Niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben hier geboren. Mijn ouders niet, dus ik ben een allochtoon.
Armeens,turks dat is allemaal 1 pot nat manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:24 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Armeens, lijkt me duidelijk.
Baret Kalayciyan
Doe toch me best of niet hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |