De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Zo iemand die niks kwaads in de zin heeft. Maar waar ik dus echt niet tegen kan zijn dierenmishandelaars. Wat bezielt dit soort mensen? Wat drijft deze lieden ertoe om levende wezens te pijnigen?
Zo ook net in het park. Ik liep voor mijn dagelijkse portie joggen door het bos (even rustig aan

) en ik zag twee gabberachtige schepsels met lonsdale petjes met hun hond aan het wandelen. Opeens begonnen ze de hond te pesten. Wat schetste mijn verbazing? Ze begonnen de hond rustig te schoppen (arm beestje). Althans een ervan.. de andere lachte schaapachtig.
Ik bedacht me geen moment.. Het ging als volgt:
TS: Ey, lapzwansen laat die hond met rust
Gabber 1: Waar bemoei jij je mee man (het verwachte antwoord)
Gabber 2: inderdaad, donder op ofzo, debiel.
TS: Ik waarschuw jullie. Laat die hond met rust, anders kan het wel eens heel slecht met jullie aflopen.
Gabber 1: proest, wat wil je doen dan
Gabber 2 (terwijl hij me duwtje geeft): Inderdaad.. rot toch op, mongool
Wat ze niet wisten is dat ik in een paar vechtkampen heb gezeten (zie voorgaande topics) en ik haalde uit. Normaal zou ik dit dus niet doen, maar wanneer ze dieren mishandelen, schiet ik uit mijn slof. Ik sloeg een tegen de grond en de ander durfde niks meer te doen ("Doe normaal man.. je bent gek!

).
Daarna renden ze weg.. maar weet je wat nu het ergste is? De hond rende heel speels achter hun aan (alsof er niks gebeurd was).
klacht: dierenmishandelaars
Klacht 2: Gabbers die dieren mishandelen
Klacht 3: ruziezoekers
Klacht 4: hond die niks snapt