Zoals?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sommige moeders zijn echt super mooi, en hadden veel meer gekund dan de hele dag thuis zitten, wachten tot ze weer op de fiets stappen om de kinderen van school te halen.
Dus dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zoals?
De hele dag op kantoor zitten om vervolgens op de fiets stappen en hun kinderen van de opvang te halen?
Nee die speelt toch in de serie Joey? (dus dat de serie Joey heet, niet zij)quote:
stifflers mom, de enige echte milf... de reden dat de term milf zo bekend en veelgebruikt is gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee die speelt toch in de serie Joey? (dus dat de serie Joey heet, niet zij)
Maar dat soort types bedoel ik niet. Vrouwen met een normaal postuur en normale proporties.
Jij rijdt expres langs als de school begint, als de lunch voorbij is en als de school uit is, om naar die dames te loeren, in hun korte jack, welgevormde jeans en laarsjes met hakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Renesite het volgende:
Rijd ik om 9 uur langs de basisschool dan staan ze daar op hun fietsen te beppen...
Rijd ik om 13:30 langs " " " " idem " " "
" idem " 15:30 " idem'
Hele dagen op de fiets op de weg.. en ik maar slalommen!
Ik woonde tot voor kort naast 2 basisscholen, op het moment is daar een van over.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jij rijdt expres langs als de school begint, als de lunch voorbij is en als de school uit is, om naar die dames te loeren, in hun korte jack, welgevormde jeans en laarsjes met hak
doe mij maar een dochter/moeder combinatiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:39 schreef Sjibble het volgende:
TS is pedo/milfhunter
Dit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Mr.Talisker het volgende:
Maar wat doet TS op het schoolplein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |