Nou ja ik ga liever iets leukers doen, maar goed, sinds ik mjin beugel heb gehad doet niks meer pijnquote:
Geen prbleem hier verderquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen prbleem hier verder
[ afbeelding ]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ga liever iets leukers doen, maar goed, sinds ik mjin beugel heb gehad doet niks meer pijn
Gatver leuk zo'n slager in je mond bleghhhh, dat deed die sukkel bij mijn verstandkies ook, trok mijn onderkaak uit de kom (de kaakchirurgquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.
Maar ja nu is er een stuk kies weg plus wil ik iets aan mijn voortanden laten doen. Een beugel zou het wel oplossen maar ik weet niet of ik het geduld ervoor heb
Je weet niet hoelang het duurt om te corrigeren, misschien valt het mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben 2 jaar geleden naar een narcose tandarts geweest. Cool hoor je bent echt weg, maar ze hebben zo gehakt (verstandskies) dat ik sindsdien nog steeds geen gevoel heb in mijn linker kaak.
Maar ja nu is er een stuk kies weg plus wil ik iets aan mijn voortanden laten doen. Een beugel zou het wel oplossen maar ik weet niet of ik het geduld ervoor heb
Okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen prbleem hier verder
[ afbeelding ]
Ja mijn broer heetf ook een beugel gehad ..40 plus. Maar het resultaat is super goed. Wie weet ga ik wat dat betreft mijn tweede jeugd inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver leuk zo'n slager in je mond bleghhhh, dat deed die sukkel bij mijn verstandkies ook, trok mijn onderkaak uit de kom (de kaakchirurg) maar goed voelde niks alleen 's nachts dacht ik dat k gek werd, en tja beugel duurt wel een tijd maar ik ben erg blij met het resultaat hoor
En anders die coatings, dat schijnt pijnloos te zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn broer heetf ook een beugel gehad ..40 plus. Maar het resultaat is super goed. Wie weet ga ik wat dat betreft mijn tweede jeugd inHoor het dinsdag wel
Wie, wat , waarquote:
Vondel parkquote:
South Park is alweer een tijdje bezig, de nieuwe aflevering is zo grappigquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Vondel parkGister nog in de zon en de prachtige herfst kleuren
Ik zal het onthouden, kweet niet wat dat isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En anders die coatings, dat schijnt pijnloos te zijnen haha ik was ook 27 toen was ik het zat
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
South Park is alweer een tijdje bezig, de nieuwe aflevering is zo grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |