Lol, dan moet je emmertjes op de desks neerzetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Het zou ook wel is leuk zijn als het programme een keer omgedraaid werd en de mannen op de plaatsen van de vrouwen komen te staan.
dan wordt er helemaal niet meer weggedrukt volgens mij en gaat er nooit iemand alleen naar huis, ook niet leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Het zou ook wel is leuk zijn als het programme een keer omgedraaid werd en de mannen op de plaatsen van de vrouwen komen te staan.
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Nou ja, als die 30 vrouwen die er nu staan mee zouden doen zou ik het overgrote deel vrij snel wegdrukken hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef babipangang het volgende:
[..]
dan wordt er helemaal niet meer weggedrukt volgens mij en gaat er nooit iemand alleen naar huis, ook niet leuk
Volkomen mee oneens! Eerder andersom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.
Vrouwen zijn echt veel te kieskeurig.
Denk dat mannen eerder wegdrukken als de vrouw hoor. Maar als er alcohol geschonken wordt dan zullen er weinig wegdrukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.
Vrouwen zijn echt veel te kieskeurig.
Normale vrouwen ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Denk dat mannen eerder wegdrukken als de vrouw hoor. Maar als er alcohol geschonken wordt dan zullen er weinig wegdrukken.![]()
Vrouwen kijken eerder naar karakter e.d. dan mannen.
Amsterdamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
WTF is dit nou weer. Een echte amsterdammert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |