abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74304210
Ineens zijn al die gwendolyn/bril haters weg
De enige echte.
pi_74304493
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hi ya'll!

Even straight up; wat leuk dat jullie TMO kijken en zulke heerlijke gevarieerde meningen hebben. Ik lees al even mee om te kijken wat het programma bij jullie lospeuterd, maar dat gaat aardig goed. Maar ook zie ik aardig wat vooroordelen die best logisch zijn als je niet aan het programma hebt meegewerkt.

1. De vrouwen zijn ingehuurd en die date boeit hun niet; het zijn attentionwhores.
Om uberhaupt met je smoel op tv te komen, zul je idd eerst langs de casting moeten komen en een allemachtigprachtig contract moeten tekenen. Zowel man als vrouw. Alle kandidaten hebben zo hun eigen motivatie om mee te doen aan het programma. Ik heb overigens maar weinig mensen meegemaakt die serieus naar het prins op het witte paard op zoek waren, terwijl sommige mannen (aandoenlijk genoeg) WEL serieus komen voor een date. Ohja mijn motivatie? Ik was melig, dacht doe eens gek et voila een week later zat ik mezelf uit te lachen op tv.

2. De vrouwen zijn laaggeschoold etc etc
Je denkt toch niet dat ik daar ga staan en op z'n van Dale's gaan staan lullen?! What the hell guys, het is een vleeskeuring geen fuckin lagerhuis. Daarbij moet het nog wel leuk blijven voor de kijkers thuis. Er is maar ruimte voor 23 minuten zendtijd per werkdag. Ieder mens heeft verschillende kanten en laat ik je uit de droom helpen: er is geen tijd om ze allemaal te laten zien. Dus maak je een keuze in welke kant je van jezelf laat zien, wat goeie tv op kan leveren.

3. Het programma is fake, want alles is van tevoren al bedacht.
Hell no! Denk je dat ik iedere dag voor de freakin spiegel sta te oefenen op catchy uitspraken, omdat iemand anders dat voor me heeft bedacht ofzo? Wij zien die mannen voor het eerst als ze de lift uitkomen en we weten echt geen snars van ze. Het leuke is dat Eddy bij iedereen de eerste, ongenuanceerde mening eruit wil krijgen want dat is het leukst. Van mannen weten we dat ze lekker plat kunnen denken, maar een vrouw is toch even een ander verhaal. Er word je geen tijd gegeven om na te denken wat je nou serieus van iemand vind, want je mist de tijd die je normaal tijdens het uitgaan neemt om iemand even te checken. Dit is highspeed beslissingen maken, wat idiote uitspraken en momenten oplevert.

Laatste dingetjes:
Bril. Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren. En dat ik dat ding zou hebben voor een imago? Whatever. Zo'n kreng koop ik niet voor de lol. Maar vooralsnog: ik heb een heel leuk leven naast mijn bril hehe.
De outfits. Soms wordt je ergens in gehesen, in mijn geval had ik altijd het meest lieve, leuke, schattige aan wat ik had. Maar onderschat een vrouwenkledingkast niet...

Eigenlijk waar het op neer komt: neem alles met een korreltje zout en kijk verder dan jouw neus lang is, want er schuilt veel meer achter die 30 uiteenlopende vrouwen dan jij je in kan beelden!

Liefs,
Gwendolyn

NB. Ik heb overigens geen ADHD, ik maak gewoon veel endorfine aan omdat ik geniet van mijn leven
You go, girl!

maandag 2 november 2009 @ 02:26:04 #203
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_74304608
Gwendolyn, leuk dat je hier reageert. Ik heb wel een paar vragen / opmerkingen.

Dat van die goede televisie, dat is toch alleen in het belang van de programmamakers? Jullie meiden gaan jezelf toch niet opzettelijk voor lul zetten voor goede televisie? Ik neem aan dat iedereen zich van zijn beste kant wil laten zien en niet als "de oppervlakkige doos van TMO" bekend wil staan? Maarja, het is natuurlijk individueel verschillend. Sommige dames maken overduidelijk de verkeerde keuzes bij wat ze zeggen en andere dames gaan de gesprekjes met Eddy een stuk beter af.

En over je bril, je zegt:
quote:
Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren.
Het is goed dat je lekker je eigen ding doet, maar wat je zegt geldt omgekeerd ook voor de man met wie je op date gaat hè? Die man wil jou ook graag kunnen zien. Persoonlijk denk ik dat hetzelfde soort montuur (dik en zwart), maar een slagje kleiner, je een stuk beter zou staan. Je haar zit wel leuk vast.

Ben in ieder geval benieuwd wanneer je wordt gekozen en door wat voor een vent.
pi_74305481
net wat je zegt, lelijke bril..

Maar dat niet alleen,
heb je dat paardegebit gezien als ze lacht?
*kots kots*

wat kom je hier trouwens doen, jezelf nog meer voor lul zetten dan je al doet op televisie?
pi_74306165
quote:
Op maandag 2 november 2009 07:26 schreef Slachter_79 het volgende:
Maar dat niet alleen,
heb je dat paardegebit gezien als ze lacht?
*kots kots*
Volgens mij heb je nog nooit een paard gezien dan...
  maandag 2 november 2009 @ 08:54:35 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74306180
Vanavond de eerste uitzending van een nieuw opnameweekend..

Plus een bekende van mij derin
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74306407
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:53 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nog nooit een paard gezien dan...
je hebt gelijk, zelfs een paard heeft een mooier gebit
pi_74306515
Waar is die mooie OP gebleven.
  maandag 2 november 2009 @ 09:20:55 #209
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74306569
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Rnie het volgende:
Ineens zijn al die gwendolyn/bril haters weg
Hoi, ik ben er nog hoor
  maandag 2 november 2009 @ 10:26:01 #210
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74307958
quote:
Hi ya'll!

Even straight up; wat leuk dat jullie TMO kijken en zulke heerlijke gevarieerde meningen hebben. Ik lees al even mee om te kijken wat het programma bij jullie lospeuterd, maar dat gaat aardig goed. Maar ook zie ik aardig wat vooroordelen die best logisch zijn als je niet aan het programma hebt meegewerkt.

1. De vrouwen zijn ingehuurd en die date boeit hun niet; het zijn attentionwhores.
Om uberhaupt met je smoel op tv te komen, zul je idd eerst langs de casting moeten komen en een allemachtigprachtig contract moeten tekenen. Zowel man als vrouw. Alle kandidaten hebben zo hun eigen motivatie om mee te doen aan het programma. Ik heb overigens maar weinig mensen meegemaakt die serieus naar het prins op het witte paard op zoek waren, terwijl sommige mannen (aandoenlijk genoeg) WEL serieus komen voor een date. Ohja mijn motivatie? Ik was melig, dacht doe eens gek et voila een week later zat ik mezelf uit te lachen op tv.

Je denkt toch niet dat ik daar ga staan en op z'n van Dale's gaan staan lullen?! What the hell guys, het is een vleeskeuring geen fuckin lagerhuis. Daarbij moet het nog wel leuk blijven voor de kijkers thuis. Er is maar ruimte voor 23 minuten zendtijd per werkdag. Ieder mens heeft verschillende kanten en laat ik je uit de droom helpen: er is geen tijd om ze allemaal te laten zien. Dus maak je een keuze in welke kant je van jezelf laat zien, wat goeie tv op kan leveren.

Hell no! Denk je dat ik iedere dag voor de freakin spiegel sta te oefenen op catchy uitspraken, omdat iemand anders dat voor me heeft bedacht ofzo? Wij zien die mannen voor het eerst als ze de lift uitkomen en we weten echt geen snars van ze. Het leuke is dat Eddy bij iedereen de eerste, ongenuanceerde mening eruit wil krijgen want dat is het leukst. Van mannen weten we dat ze lekker plat kunnen denken, maar een vrouw is toch even een ander verhaal. Er word je geen tijd gegeven om na te denken wat je nou serieus van iemand vind, want je mist de tijd die je normaal tijdens het uitgaan neemt om iemand even te checken. Dit is highspeed beslissingen maken, wat idiote uitspraken en momenten oplevert.

Laatste dingetjes:
Bril. Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren. En dat ik dat ding zou hebben voor een imago? Whatever. Zo'n kreng koop ik niet voor de lol. Maar vooralsnog: ik heb een heel leuk leven naast mijn bril hehe.
De outfits. Soms wordt je ergens in gehesen, in mijn geval had ik altijd het meest lieve, leuke, schattige aan wat ik had. Maar onderschat een vrouwenkledingkast niet...

Eigenlijk waar het op neer komt: neem alles met een korreltje zout en kijk verder dan jouw neus lang is, want er schuilt veel meer achter die 30 uiteenlopende vrouwen dan jij je in kan beelden!

Liefs,
Gwendolyn

NB. Ik heb overigens geen ADHD, ik maak gewoon veel endorfine aan omdat ik geniet van mijn leven
Hoi, hoeveel kreeg je betaald?
Kusjes
Deathlift or Die.
pi_74311835
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:26 schreef Sh0g het volgende:
Gwendolyn, leuk dat je hier reageert. Ik heb wel een paar vragen / opmerkingen.

Dat van die goede televisie, dat is toch alleen in het belang van de programmamakers? Jullie meiden gaan jezelf toch niet opzettelijk voor lul zetten voor goede televisie? Ik neem aan dat iedereen zich van zijn beste kant wil laten zien en niet als "de oppervlakkige doos van TMO" bekend wil staan? Maarja, het is natuurlijk individueel verschillend. Sommige dames maken overduidelijk de verkeerde keuzes bij wat ze zeggen en andere dames gaan de gesprekjes met Eddy een stuk beter af.

En over je bril, je zegt:
[..]

Het is goed dat je lekker je eigen ding doet, maar wat je zegt geldt omgekeerd ook voor de man met wie je op date gaat hè? Die man wil jou ook graag kunnen zien. Persoonlijk denk ik dat hetzelfde soort montuur (dik en zwart), maar een slagje kleiner, je een stuk beter zou staan. Je haar zit wel leuk vast.

Ben in ieder geval benieuwd wanneer je wordt gekozen en door wat voor een vent.
Hi!
Goeie tv maken, daar kun je als kandidaat ook over nadenken. Als jij zo'n meisje bent die constant staat te pijpzeiken over een knopje wat niet werkt en dat je witte sokken haat, dan valt nederland in slaap. Dus trekken meeste vrouwen stoute schoenen aan en doen uitspraken die ze anders misschien alleen denken. Beetje zelfspot is nog nooit iemand van dood gegaan. Ik ben zelf zowiezo niet van het mooier voordoen dan je bent en in eerste instantie bepaalde dingen nog geheim houden. Zonde van mijn tijd, ik ben zoals ik ben en als je het niets vind: there's the freakin door!
Zegt niet dat ik een of andere bouwvakker ben, maar ik ben wel rauw waardoor je idd rare dansjes op vreemde momenten krijgt, de eerste gedachte hoort die in mij opkomt en een ongeremde lach die de buren doof maakt. En dat mensen mijn lach lelijk vinden? Boeie. Alsof ik daar nog van wakker ga liggen. Sta toch geen reclame te maken voor Prodent!!

En de bril. Ja ik heb er genoeg had die subtiel zijn, transparant, dun, klein, whatever. Past niet echt. Deed dat puur voor mijn omgeving en daar wordt een mens niet heppie van. Ik ben ook niet subtiel. Als ik er ben dan BEN ik er. Mannen die daar niet van houden rennen weg. Letterlijk. En dat maakt het des te makkelijker voor mij. Een man die niet met zn gezonde verstand kan bedenken dat er meer in het leven is dan een bril? Draag hem namelijk ook maar 2 uur pd, dus waar lullen we over.

X
pi_74311857
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hoi, hoeveel kreeg je betaald?
Kusjes
Niet.
  maandag 2 november 2009 @ 12:44:08 #213
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_74312336
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef peachesforpeace het volgende:

[..]

Hi!
Goeie tv maken, daar kun je als kandidaat ook over nadenken. Als jij zo'n meisje bent die constant staat te pijpzeiken over een knopje wat niet werkt en dat je witte sokken haat, dan valt nederland in slaap. Dus trekken meeste vrouwen stoute schoenen aan en doen uitspraken die ze anders misschien alleen denken. Beetje zelfspot is nog nooit iemand van dood gegaan. Ik ben zelf zowiezo niet van het mooier voordoen dan je bent en in eerste instantie bepaalde dingen nog geheim houden. Zonde van mijn tijd, ik ben zoals ik ben en als je het niets vind: there's the freakin door!
Zegt niet dat ik een of andere bouwvakker ben, maar ik ben wel rauw waardoor je idd rare dansjes op vreemde momenten krijgt, de eerste gedachte hoort die in mij opkomt en een ongeremde lach die de buren doof maakt. En dat mensen mijn lach lelijk vinden? Boeie. Alsof ik daar nog van wakker ga liggen. Sta toch geen reclame te maken voor Prodent!!

En de bril. Ja ik heb er genoeg had die subtiel zijn, transparant, dun, klein, whatever. Past niet echt. Deed dat puur voor mijn omgeving en daar wordt een mens niet heppie van. Ik ben ook niet subtiel. Als ik er ben dan BEN ik er. Mannen die daar niet van houden rennen weg. Letterlijk. En dat maakt het des te makkelijker voor mij. Een man die niet met zn gezonde verstand kan bedenken dat er meer in het leven is dan een bril? Draag hem namelijk ook maar 2 uur pd, dus waar lullen we over.

X
Pfff, doe 'ns effe normaal! Ik word zenuwachtig van jou!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_74313159
quote:
Hi ya'll!

Laatste dingetjes:

Liefs,
Gwendolyn

quote:

[..]

Hi!

X
Deze smiley vat mijn reactie na het lezen van deze 2 stukken goed samen.

Voor iemand die het allemaal niet boeit doe je erg veel moeite om het 1 en ander te verklaren.

En trouwens van wat ik op TV van je zie is totaal anders dan de manier zoals jij jezelf neerzet. Op TV vind ik je wat betreft gedrag niet bepaald bijzonder. Maar ja dat is mijn mening.
  maandag 2 november 2009 @ 14:36:27 #215
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_74315820
quote:

[..]
*knip*
Thx voor je reactie hahaha . Ik moet nu wel een beetje om je lachen hoor. Je lijkt een keiharde tante, maar volgens mij kun je best gezellig zijn. Je bent in ieder geval lekker direct. Ik moet toegeven, je hebt ook wel gelijk op sommige punten. En kijk, dat de vrouwen bij TMO inclusief jij, sterk bekritiseerd worden op wat jullie zeggen en hoe jullie eruit zien, komt natuurlijk ook vooral omdat we zien dat jullie sommige kerels echt behoorlijk afkraken om werkelijk niets. En of we dat nu serieus moeten nemen of niet en of dat nu goede televisie is of niet, als zo'n commentaarsessie van jullie werkelijk nergens op slaat, kun je hier een reactie erop verwachten. Die mannen die daar staan zijn ook niet van beton. Sommigen stonden achteraf halfjankend uitleg te geven, hehehe. Maar dat zien jullie dan ook pas op TV natuurlijk.
Ik vind het in ieder geval leuk dat je hier wat uitleg komt geven. Er zijn je al wat TMO vrouwen voor gegaan en ik zou zeggen: stuur er nog meer. Sommige hebben best veel fans hier.
pi_74322363
gwen 4 president!!!
je bent alleen 1 ding vergeten te melden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Crientje87 op 02-11-2009 18:16:50 ]
I've got PMS and a gun....any questions?
  maandag 2 november 2009 @ 20:03:02 #217
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_74326397
aka. De statman
  maandag 2 november 2009 @ 20:04:40 #218
66083 Platina
78th Element
pi_74326451
Heey Gwendolyn, zullen wij samen op een date gaan?

Die Thomas die er nu op is zit bij mij op school hehe. Echt een lomp stuk vreten is dat
  maandag 2 november 2009 @ 20:05:40 #219
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74326501
rugby
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 2 november 2009 @ 20:06:58 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74326559
Voetbal is voor watjes

Nee, voetbal is voor mensen die meer dan 1 stap vooruit kunnen denken.

en voetballers zijn vaak al niet slim..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 november 2009 @ 20:08:45 #221
268716 Biskwie
pi_74326648
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Platina het volgende:
Heey Gwendolyn, zullen wij samen op een date gaan?

Die Thomas die er nu op is zit bij mij op school hehe. Echt een lomp stuk vreten is dat
wedden dat jij geen date kan scoren met gwen
aka. De statman
  maandag 2 november 2009 @ 20:09:52 #222
268716 Biskwie
pi_74326693
dat sikje
aka. De statman
pi_74326812
Pearl Jam
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 2 november 2009 @ 20:14:25 #224
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_74326887
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef StarGazer het volgende:
Pearl Jam

Welk nummer was dat waar die lange Fries mee opkwam. Klonk wel lekker.
pi_74327064
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef Catch22- het volgende:
Voetbal is voor watjes
Zei dit jongetje dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')