Dat zijn toch juist positieve dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
Het stoppen van Onderweg naar Morgen.
Het vervroegen van Sesamstraat.
Het eruit gaan van een vage talentenjachtdeelnemer.
Het scheiden van Jan Smit.
...
De Hartvannederlandtypes vinden van niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist positieve dingen?
Sesamstraat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral vrouwen hebben er last van, een soort emotieverslaving. Recent praktijkvoobeeld: het overlijden van Michael Jacksonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? (quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.
Wilde ik nog even kwijt.
En Diana op 3quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? () En toen de nummer 1
Met 9/11 op 2, wtf.
Anticlimax.
Dat hele programma was een ramp. Michael Jacksons dood op 5, ver boven de moorden op Van Gogh, Fortuyn en de vuurwerkramp, en en en...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En Diana op 3_! En daaronder de tsunami. Echt een belediging tegenover al die mensen die zijn gestorven.
Geniale post!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
Inderdaad. Who (the fuck) cares?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
...
Voor koningsgezind Nederland was dat wel de allerergste dag van de 21e eeuw heur!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.
Wilde ik nog even kwijt.
Maar goed, heel SBS-kijkend Nederland heeft het erover.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat hele programma was een ramp. Michael Jacksons dood op 5, ver boven de moorden op Van Gogh, Fortuyn en de vuurwerkramp, en en en...
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Columbine shooting is ook een typisch voorbeeld van BOEBOEquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Wilde ik nog even kwijt.
Volgens mij gebeurt er wel elke maand een schietpartij op een Amerikaanse school, maar daar hoor je niets van omdat je anders elk nieuws kunt vullen met zulke incidenten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Columbine shooting is ook een typisch voorbeeld van BOEBOE.
Ja. Ze brengen het alsof ze compleet individueel leed kunnen uitdrukking in gradaties van sterkte. Heel ziekelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Wilde ik nog even kwijt.
Ik durf er trouwens veel geld op te wedden dat ze dit puur doen om hun eigen beelden te kunnen gebruiken. Het is heel vaak zo dat SBS6 momenten bovenaan staan bij dit programma.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja. Ze brengen het alsof ze compleet individueel leed kunnen uitdrukking in gradaties van sterkte. Heel ziekelijk.
Ooit vond ik dat je het als mens nooit te goed kunt hebben, daar kom ik nu wel een beetje op terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
...
Ik durf te wedden dat elke medewerker van SBS6 vijf keer klaarkomt als hun zender genoemd wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik durf er trouwens veel geld op te wedden dat ze dit puur doen om hun eigen beelden te kunnen gebruiken. Het is heel vaak zo dat SBS6 momenten bovenaan staan bij dit programma.
Klopt, SBS6 en Net5 zijn er groot mee geworden. Daarom kijk ik er ook nooit naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral vrouwen hebben er last van, een soort emotieverslaving.
Tsja. Zelfde verhaal met Fortuijn en Van Gogh. Allerlei hypocriete hoeren (zowel mannen als vrouwen) stonden opeens tranen met tuiten te janken op nationale televisie (voornamelijk voor de airtime waarschijnlijk). Nu vond ik beide heren prima kerels, dus ik heb wel ff zeer flink gebaald toendertijd. Maar dat is dus oprecht.quote:Recent praktijkvoobeeld: het overlijden van Michael Jackson. Opeens zijn ze al jaaaaaaaaaren GROTE fan van hem (in al die jaren natuurlijk nooit gedraaid) en moet alles van hem gekocht en gedownload worden en een klein altaartje voor hem opgericht worden ( I shit you not....
)
Krijg ik nu ook een altaartje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |