abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74195645
Tegenwoordig is het heel hip om dingen Hart van Nederland-achtige 'erg' te vinden.

In Waalwijk gaan honderden, zo niet duizenden, mensen de straat op om de plaatselijke FC te behouden.

Als diezelfde mensen elke week op de tribune zaten, was het probleem een stuk kleiner geweest. Maar nee, nu kan je iets erg vinden en men is ineens te paaien om emotioneel de straat op te gaan.

DSB zelfde verhaal, oplichtersbak, maar dozijnen mensen vinden het o zo sneu voor ome Dirk.

klacht; mensen willen graag alles erg vinden en met betraande ogen voor de HvN camera komen. Ook al hebben ze er niets mee, of hebben ze er nooit acht op geslagen, tot er iets erg te vinden is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:14:11 #2
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_74195693
Je zit helemaal verkeerd.

FoK!-kers vinden zichzelf gewoon supertof als ze tegen de massa ingaan en stoere praatjes op internet kunnen vertellen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_74195748
Het stoppen van Onderweg naar Morgen.
Het vervroegen van Sesamstraat.
Het eruit gaan van een vage talentenjachtdeelnemer.
Het scheiden van Jan Smit.
...
pi_74195780
mensen die het erg vinden dan mensen dingen erg vinden en daar tegen ingaan omdat ze altijd tegen de groep willen ingaan die iets erg vinden.
pi_74195786
Ach ja, we hebben er niks voor over,maar o wee als ze iets van ons afpakken
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74195810
Ja precies, zulke kolder...

Er worden jaarlijks tientallen (helaas niet heel veel meer) mensen uitgezet. Maar als er toevallig een beetje aandacht komt voor dat meisje van 12 dat terug naar Somalie moet, dan zijn er ineens drommen dorpgenoten die jankend zeggen hoe zo'n leuk meisje ze wel niet is... Terwijl ze op haar neer zouden kijken als ze haar tegenkwamen op straat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74195909
En de hele Lauradekkertragedie natuurlijk.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 18:21:53 #8
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74195932
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
...

Dat zijn toch juist positieve dingen?
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_74195970
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:

[..]

De Hartvannederlandtypes vinden van niet.
pi_74196153
Goeie klacht.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74196186
Ik vind niets erg.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_74196222
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:

[..]

Sesamstraat niet.
Voor kinderen is dat een geweldig programma voor voor het slapengaan en het zat daar goed.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_74196238
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind niets erg.
Was je maar een meisje
pi_74196271
is het niet iets wat de media ons aanpraat, terwijl voor het gross van de mensen het allemaal de ballen kan schelen.....

ongegronde klacht, ts is geindoctrineerd door sbs6.
pi_74196278
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
pi_74196509
Meest terechte klacht in tijden.
pi_74196662
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.

Wilde ik nog even kwijt.
pi_74196667
Hoe weten mensen hier eigenlijk wat er in hart van nederland wordt gezegd?
Kijken jullie daar naar ofzo?
pi_74196675
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
Inderdaad. Vooral vrouwen hebben er last van, een soort emotieverslaving. Recent praktijkvoobeeld: het overlijden van Michael Jackson . Opeens zijn ze al jaaaaaaaaaren GROTE fan van hem (in al die jaren natuurlijk nooit gedraaid) en moet alles van hem gekocht en gedownload worden en een klein altaartje voor hem opgericht worden ( I shit you not.... )
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74197814
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.

Wilde ik nog even kwijt.
Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? ( ) En toen de nummer 1 Met 9/11 op 2, wtf. Anticlimax.
pi_74197907
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? ( ) En toen de nummer 1 Met 9/11 op 2, wtf. Anticlimax.
En Diana op 3 _! En daaronder de tsunami. Echt een belediging tegenover al die mensen die zijn gestorven.
pi_74197976
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

En Diana op 3 _! En daaronder de tsunami. Echt een belediging tegenover al die mensen die zijn gestorven.
Dat hele programma was een ramp. Michael Jacksons dood op 5, ver boven de moorden op Van Gogh, Fortuyn en de vuurwerkramp, en en en...

pi_74197983
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Geniale post!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:46:12 #24
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_74198774
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
...
Inderdaad. Who (the fuck) cares?
pi_74198895
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:

Wilde ik nog even kwijt.
Voor koningsgezind Nederland was dat wel de allerergste dag van de 21e eeuw heur!!!

Koningsgezinden
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')