Dat zijn toch juist positieve dingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
Het stoppen van Onderweg naar Morgen.
Het vervroegen van Sesamstraat.
Het eruit gaan van een vage talentenjachtdeelnemer.
Het scheiden van Jan Smit.
...
De Hartvannederlandtypes vinden van niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist positieve dingen?
Sesamstraat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist positieve dingen?
Inderdaad. Vooral vrouwen hebben er last van, een soort emotieverslaving. Recent praktijkvoobeeld: het overlijden van Michael Jacksonquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? (quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.
Wilde ik nog even kwijt.
En Diana op 3quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, zeer mee eens. Ik dacht na al die afschuwelijke gebeurtenissen de hele tijd: nu gaan we het krijgen hoor, wat zou de volgende zijn? () En toen de nummer 1
Met 9/11 op 2, wtf.
Anticlimax.
Dat hele programma was een ramp. Michael Jacksons dood op 5, ver boven de moorden op Van Gogh, Fortuyn en de vuurwerkramp, en en en...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En Diana op 3_! En daaronder de tsunami. Echt een belediging tegenover al die mensen die zijn gestorven.
Geniale post!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Gebrek aan een eigen leven noemen ze dat. Gevolg daarvan is een ziekelijke zucht naar ook maar sprankjes van emotie voelen, welke dan ook.
Inderdaad. Who (the fuck) cares?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:16 schreef Dastan het volgende:
Het stoppen van Onderweg naar Morgen.
Het vervroegen van Sesamstraat.
Het eruit gaan van een vage talentenjachtdeelnemer.
Het scheiden van Jan Smit.
...
Voor koningsgezind Nederland was dat wel de allerergste dag van de 21e eeuw heur!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
Hoe gisteren bij "de 25 meest schokkende gebeurtenissen" de aanslag op koninginnedag op nummer 1 geplaatst werd, boven de tsunami, 9/11, columbine shooting, etc. was écht te triest voor woorden.
Wilde ik nog even kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |