Wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Skonk het volgende:
Kom ik er net achter dat als je de disc koopt van GTA IV Episodes, je er een poster en een muziek cd bij krijgt!
Dat terwijl de echte fans de vorige uitbreiding meteen hadden gekocht.
Klacht: Rockstar die trouwe fans naait
Antiklacht: Ik ga hem nu uiteraard downloaden om ze terug te naaien.
Ik speelde met je mama toen je 14 was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik speelde dat altijd toen ik 14 was.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Skonk het volgende:
Ik speelde met jouw mama toen zij 14 was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik speelde met je mama toen je 14 was.
Jij bent nieuw in de games-industrie!? Dit soort zaken weet je toch al lang van te voren!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Skonk het volgende:
Kom ik er net achter dat als je de disc koopt van GTA IV Episodes, je er een poster en een muziek cd bij krijgt!
Dat terwijl de echte fans de vorige uitbreiding meteen hadden gekocht.
Klacht: Rockstar die trouwe fans naait
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik speelde met jouw mama toen zij 14 was.
Voor een doosje smarties mocht je al met je hand in dr broekjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef Dastan het volgende:
Wat een slet was die moeder van jou toen ze 14 was.
Kon niet wachtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij bent nieuw in de games-industrie!? Dit soort zaken weet je toch al lang van te voren!?
Dat heb je tegenwoordig zo'n beetje met iedere game: dan kun je een half jaar later opeens een GOTY-editie kopen met gratis alle DLC erbij, terwijl je als full-price koper van het oorspronkelijke spel nog steeds moet betalen om die content online te mogen downloaden...
Wat betreft GTA4:Dit had je dus zelf kunnen bedenken toen ze met de aankondiging voor 2 episodes kwamen.
Kut!? Ja natuurlijk. Maar helaas werkt het zo. Persoonlijk heb ik dan ook rustig gewacht, en over een paar weken ligt die collectie wel ergens voor 22-25 euro in de winkel, en koop ik het.
Net als dat ik heb gewacht met SF4, FallOut3, fable 2, etc etc.
Ik KREEG een doosje smarties als ik met mijn hand in dr broekje ging.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Voor een doosje smarties mocht je al met je hand in dr broekje
Als ze die enorme klap maar te boven komen!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Skonk het volgende:
Wat een SLET die moeder van TSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik KREEG een doosje smarties als ik met mijn hand in dr broekje ging.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef TNA het volgende:
Een topic over Rockstar transformeert binnen een paar posts in een topic over 14-jarige moeders. Alleen op FOK!.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Als ze die enorme klap maar te boven komen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |