heeft dat dan ook met je no-claim te maken ? dat die dus hetzelfde blijft bij de aanschaf van een andere auto ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Metalfrost het volgende:
Nee, dat betekent dat de premie die je nu nog moest betalen VOORDAT je de auto had verkocht, moet betalen bij de aankoop van een nieuwe auto.
Je krijgt niets terug, ze rekenen in termijnen. Als er net een nieuw termijn is begonnen en je hebt net betaald, is dat gewoon pech gehad.
Bij opschorten zetten ze je polis tijdelijk stop en kun je hem met een nieuwe auto gewoon weer activeren tegen dezelfde voorwaarden en korting. Als je op korte termijn een nieuwe auto krijgt dan zou ik het lekker zo laten. Ben je dat niet van plan dan zou ik hem laten opzeggen. Dan krijg je de teveel betaalde premie terug en ze sturen je dan een B/M verklaring waarmee je ook elders je auto met korting kunt verzekeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef bonke het volgende:
hmmm er staat hier dat ie is opgeschort
der is dus een verschil tussen opschorten en opzeggen
ik heb hem dus gewoon opgezegt
zal ze morgen es even bellen
Ik gok dat TS z'n kopie vrijwaring al verzonden heeft, anders schorten ze een polis ook niet opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
Als je de auto verkocht hebt, moet je een kopie van het overschrijvingsbewijs met de opzegging meesturen (of evt faxen als dat kan).
Dit zodat ze zien dat je inderdaad de auto verkocht hebt.
Toch wel, hoor. Heb bij CB vaak opgeschort, nooit om een vrijwaring gevraagdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat TS z'n kopie vrijwaring al verzonden heeft, anders schorten ze een polis ook niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |