Je hebt het ermee te doen, faalhaas deluxe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat nog wel gebiedende wijs.
Nee, idiot. Geen hoef je niet per se te herhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen snor en een zijscheiding.
Het moet of zijn ipv en. Idiot.
Ik zeg toch ook niet dat je geen moet herhalen. En moet vervangen worden door of anders is stuk wat na en komt wel aanwezig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, idiot. Geen hoef je niet per se te herhalen.
Ik ben zeker een ''deluxe'' complimenten voor je dat je dat zag. Maar geen faal deluxe. maakt niet uit fouten maken we allemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt het ermee te doen, faalhaas deluxe.
OKE DAT VROEG JE NIET.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen snor en een zijscheiding.
Het moet of zijn ipv en. Idiot.
Jaquote:
Neequote:
Neequote:
Ik heb nooit gezegd dat hij geen snor had.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Michiel de Ruyter
Onee, die had een snor
Heeft deze persoon een snor of een baard.?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OKE DAT VROEG JE NIET.
[..]
Ja
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij geen snor had.
Maar nee.
Voor je dat je dat zag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben zeker een ''deluxe'' complimenten voor je dat je dat zag. Maar geen faal deluxe. maakt niet uit fouten maken we allemaal.
Godkutquote:
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft deze persoon een snor of een baard.?
Die is niet dood.quote:
HOERENJONG/quote:
Die had geen zijscheidingquote:
JAPSNARS OP JE BEELDSCHERM.quote:
quote:
Oh jawel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O nee, wat heb ik gedaan...
Nu ben ik toch niet?
GMTA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O nee, wat heb ik gedaan...
Nu ben ik toch niet?
Oke, moet het perse een persoon zijn?quote:
Het mag ook de kut van de moeder van phpmystyle (of zo) zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moet het perse een persoon zijn?
OF EEN FICTIEF PERSONAGE OF EEN DIER.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, moet het perse een persoon zijn?
Wie is het - Puntentelling:
Ja maar das zo geraden..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het mag ook de kut van de moeder van phpmystyle (of zo) zijn.
Waarom heb ik er ½?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
Wie is het - Puntentelling:
Jasper 2
Smart_ass 1
De kale 1
4EverBlackEyed 1
Wolvendagen 1/2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |