Zo laat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben opweg naar m'n tentamen. Gaat 'm niet worden btwdoei
Is het kabouter wesley?quote:
Neequote:
Neequote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo laat?
[..]
Is het kabouter wesley?
Ik ook niet.quote:
Neequote:
Is het je moeder verkleed als vader?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee
Hij is slimmer dan dat jij bent.quote:
Alleen Maik de Boer geef ik een kansje. Maar die is homoseksueel.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het je moeder verkleed als vader?
De hele wereld bevolking - 1 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan dat jij bent.
Ow wacht, dat zegt toch niks.
Ligt eraan in welk opzicht.quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is het je moeder verkleed als vader?
Jaquote:
Is 'ie dik?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht.
[..]
Nee
[..]
Ja
Jaquote:
Jaquote:
Okequote:
Sowieso nu niet meer.quote:
Dood?quote:
Die is er ook over de kut van je moeder. Zo bijzonder is het niet meer op een wikipediapagina te hebben.quote:
REDELIJKquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
Is 'ie kaal?
Is 'ie een presentator?
Is 'ie al dood?
Had ie een snor en een zijscheiding?
NEINquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is er ook over de kut van je moeder. Zo bijzonder is het niet meer op een wikipediapagina te hebben.
Het is dus een alien?quote:
NEE, hij is niet fictief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is dus een alien?
Is het de, kalende, wijn drinkende, roger uit American dad:
[ afbeelding ]
NEIN.quote:
PWND WIE EIN NOOB!quote:
Nee, het is niet de kut van je moeder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het!
Mag ik het zeggen MR zotheid?
quote:
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het is niet de kut van je moeder.
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat hij geen snor en zijscheiding had.
Jij weet het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het!
Mag ik het zeggen MR zotheid?
No shit sherlock. Houd gewoon even je bek dicht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.
NEINquote:
Het is geen personage.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je goed kon begrijpend lezen had je geweten dat het over een personage ging, niet over lichaamsdelen.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?
Hij zegt geen zijscheiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, what. Hij heeft wel een zijscheiding maar hij is redelijk kaal? Waar is ie kaal dan?
En dat nog wel gebiedende wijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit sherlock. Houd gewoon even je bek dicht.
Doe je nou iemand na, offeh> ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
Begrijpend lezen is niet je beste onderdeel van Nederlands?
Geen snor en een zijscheiding.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zegt geen zijscheiding.
Begrijpend lezen is niet je beste onderdeel van Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |