Nee een vrouw.quote:
Golddiggersquote:
Als je zelf als kapster werkt is dat veel ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef SimonBalk het volgende:
3000 is toch niet zo veel? Om dan al iemand golddigger te noemen gaat wel ver maar om gelijk aan salaris te denken bij het uitzoeken van een nieuwe vriend is ook wel ziek idd. Het gaat toch dat je verliefd bent op de persoon ipv zijn portemonnee?
Bruin haar tot op d'r schouders, ik kan maar geen foto vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:00 schreef Aethereal het volgende:
Heeft Sjosje toevallig kort pittig kaps0l?
Mja, iemand die je salaris als (g)een reden gebruikt om bij je te zijn die ik per definitie als een golddigger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:53 schreef Sjibble het volgende:
Maar als ik 3000 zou verdienen zou ik zeker niet zo'n golddigger kiezen.
Dan eentje die toch wel 2200 binnenhaalt.
Laat me niet teren op een ander. Gewoon redelijk gelijk inkomen en samen rijk doen.
Kan ze mooi dr sjaaltjes en schoenen ook een beetje zelf dokken.
football manager?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
Eindelijk beeldmateriaal. Check dan dat balkje eronder over haar![]()
!!!
[ afbeelding ]
Ja ik vroeg aan iemand anders om die foto.quote:
Nee ik vind haar niet bepaalt hot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Maar griekje, mon chér,
zou je haar scharen?
Ze is trouwens 22 op die foto lijkt het wel een veertiger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
Ik probeerde te klikken op dat blondje links met haar mond open en de tekst erbij "enorme lul gehad".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef griekjeee het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
Dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik probeerde te klikken op dat blondje links met haar mond open en de tekst erbij "enorme lul gehad".![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |