Maar wil hij wel voor gek rijden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:54 schreef zovty het volgende:
Misschien hoeft die man niks te compenseren?
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Die heeft iig niets te compenseren.
homoooooooquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Zuinig? A label? Korting en goedkope wegenbelasting?
Waarom niet?
Hij rijdt in een gebloemde damesjurk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar wil hij wel voor gek rijden?
Je gaat als man zijnde, toch ook niet in een gebloemde damesjurk over straat?
wel voor 14% bijtelling hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videobandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een Daihatsu Cuore? Prima auto's hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij mij in de buurt woont zoeen volwassen kerel die zichzelf een gloednieuwe auto heeft gekocht, de kleinste Japanner die je kunt krijgenDan weet de autokenner hier het wel.
Wat bezielt zoeen dude?
En al heb je niet zoveel geld, en zijn ook genoeg middenklassers te koop voor dat bedrag, waarmee je niet compleet voor aap rijdt, als man.
Mag ik een lift?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb ook een heul klein autootje.
Whut?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videoband
Nee dat is je uiterlijke voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij rijdt in een gebloemde damesjurk?
Het is ook nooit goed met die wijven. Probeer je indruk te maken met een auto. Willen ze een lift!quote:
Ow goed dat je het zegt, ik heb die aflevering gemist, heeft iemand die misschien opgenomen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat voor iemand met 5 ferrari's op videoband
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan waar je heen moet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |