Had je lang gespaard op je zwarte velgen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:07 schreef ArTiC het volgende:
haal ik net mijn automobiel op (beurtje gehad)...hebben ze hem gepoetst![]()
weg mooie zwarte velgen
komt door die polo!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef febster het volgende:
Het is kamer opruim en poetsdag, maar wat een teringzooi zeg
. Een partij kranten waarvan je een huis kan bouwen en waarom stuurt elke organisatie je tig brieven..
Je hebt ook een lekker wijf in je UIquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Levitation het volgende:
Er zitten allemaal vreemden in mijn topic, zonder zich voor te stellen.
Ik heb deze nog nooit gewassenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had je lang gespaard op je zwarte velgen?
Sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt ook een lekker wijf in je UI
Hoi, ik ben ArTiC en ik ben kei tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Levitation het volgende:
Er zitten allemaal vreemden in mijn topic, zonder zich voor te stellen.
Heb je het ook al eens toegepast op onconventionelere dingen zoals aardappelpuree, soep of yoghurt? Ben namelijk wel benieuwd of dat werktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Inu het volgende:
Kleurstof is leuk iddHeb al verschillende taarten gemaakt met blauw, rood en groen
Zo beter?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt ook een lekker wijf in je UI
kijk es wat vaker naar klokhuis, het antwoord is ja, das vaker gedaan. je hersens gaan over zn nek maar je proeft het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je het ook al eens toegepast op onconventionelere dingen zoals aardappelpuree, soep of yoghurt? Ben namelijk wel benieuwd of dat werkt
smurfenbier!quote:
je vergeet je openingswoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ArTiC en ik ben kei tof
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, en dan sjippes met zwarte dipsaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |