Dat is ook het enige zinnige wat je over dit topic kunt zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef Agiath het volgende:
Als je sms'jes net zo onleesbaar zijn als je OP zou ik blij zijn ze niet te kunnen ontvangen.
Misschien is dat zo maar maakt de boel nog niet minder waar. Zelfs al zou ik het presteren een betere op te schrijven dan zullen de reacties niet anders zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dat is ook het enige zinnige wat je over dit topic kunt zeggen.
Zo heb ik mijn pc al op juni 2011 staan. Goeie topics komen eraan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Trannellius het volgende:
Vermoedelijk staat de interne klok van je mobiel nog op 2008. Die moet je even verzetten.
Kun je vast een tipje van de sluier lichten wat betreft mijn kwaliteitstopics?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn pc al op juni 2011 staan. Goeie topics komen eraan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Trannellius het volgende:
Vermoedelijk staat de interne klok van je mobiel nog op 2008. Die moet je even verzetten.
Ik krijg ze ook nog steeds binnen van 2007 af en toe. Maar de interne klok nagekeken maar staat toch echt goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Trannellius het volgende:
Woon je toevallig op het platteland?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook nog steeds binnen van 2007 af en toe. Maar de interne klok nagekeken maar staat toch echt goed.
Dan zou je echter 'TS leeft in het verleden'-reacties krijgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Misschien is dat zo maar maakt de boel nog niet minder waar. Zelfs al zou ik het presteren een betere op te schrijven dan zullen de reacties niet anders zijn.
Is het niet zo dat men in Friesland een aardig deel in de tijd achter loopt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Joy_Division het volgende:
Tja, als Leeuwarden onder het platte land valt, maar zullen de meningen wel weer over verdeeld zijn.
Jazeker!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Is het niet zo dat men in Friesland een aardig deel in de tijd achter loopt?
Frieslandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Joy_Division het volgende:
Tja, als Leeuwarden onder het platte land valt, maar zullen de meningen wel weer over verdeeld zijn.
Klopt! Maar ik ben dan wel weer mijn tijd ver vooruitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zulks een onverwachte reactiesquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Joh, we hebben het wel over Friesland. Onmogelijk om dat niet te bashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |