Bron: XGN.nlquote:Volgende GTA weer in San Andreas?
In het boekje van Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City is een advertentie voor een film te vinden. Uiteraard is dit allemaal nep zoals we van de GTA-handleidingen kennen, maar de naam die Rockstar aan deze film geeft is wel opvallend. De film heet namelijk "Liberty City: It's Over!" Daaronder is de tekst "Next Stop" te lezen, met daarnaast een klein plaatje wat lijkt op een berachtig landschap.
De enige GTA-game die bergen had, was natuurlijk San Andreas. Zal dit de terugkeer van die bekende staat betekenen voor Grand Theft Auto V? Rockstar houdt natuurlijk haar mond hierover, dus we zullen het moeten afwachten.
We hadden London al.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien eens tijd voor een GTA Europa!
GTA London 1969 toch? Grappige gamequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hadden London al.
Dit is een TVP trouwens.
Tijd voor een nieuwe dus, das al tien jaar geleden. Al hoeft dat van mij zeker geen Londen te zijn, een paar Europese steden lijkt me wel tof. Moskou, Milaan en Amsterdam ofzo. Inspiratie genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hadden London al.
Dit is een TVP trouwens.
Daar heb je toch Maffia al voor toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een 50's GTA willen zien. Met ouderwetse steden en western stijl. Dat lijkt me ook geniaal.
Dat ken ik niet? Even googelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Daar heb je toch Maffia al voor toch?
Erg ver gezocht weer. Ik google een willekeurig land en plak het er over en het werkt ook:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Frankrijk?
GTA PARIS CITY?
Nou GTA SIDNEY zou niet zo vekeerd zijn.. behalve dan dat iedereen aan de verkeerde kant van de weg rijdtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Erg ver gezocht weer. Ik google een willekeurig land en plak het er over en het werkt ook:
[ afbeelding ]
De kaart van Frankrijk lijkt er meer op dan de kaart van Australie. Die heeft niet die vorm in de westkust.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Erg ver gezocht weer. Ik google een willekeurig land en plak het er over en het werkt ook:
[ afbeelding ]
Als ik beter gezocht had naar landen en niet de eerste de beste van Google gepakt had kon ik er vast een aantal vinden die veel beter pasten. Ik vind trouwens ook niet dat die van Frankrijk erg lijkt want de onderste naad sluit totaal niet aan en "normandie" is veel te groot weergegeven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De kaart van Frankrijk lijkt er meer op dan de kaart van Australie. Die heeft niet die vorm in de westkust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |