Aangezien ik vorige week op vakantie was maar ik mijn favoriete programma Hello Goobye niet wilde missen, heb ik het opgenomen. Gisteren heb ik het gekeken. En tot mijn grote verbazing deed er zó'n doorzichtige efebofiel in mee, dat ik dit jullie niet wil onthouden.
Situatieschets: Een Nederlandse man van 67 heeft al 13 jaar een relatie met een Cubaanse. De ene keer heeft hij het over zijn vriendin en de andere keer over een vriendin, wat het al een beetje vaag maakt. Hij zou haar ontmoet hebben op 't strand in Cuba. En aangezien zij op straat leefde en hij haar "gered" heeft, schaart hij deze relatie onder hulpverlening.
De 67-jarige man in kwestie.Op een gegeven moment vraag Joris naar de leeftijd van zijn vriendin. 28, antwoordt de efebofiel. En u? 67. En u heeft al 13 jaar een relatie? Daarop wist de man natuurlijk zo snel niet wat hij moest antwoorden, aangezien hij dan openbaar efebofiel zou zijn, ipv verkapt. Nee, ik ken haar al 13 jaar, maar we hebben 11 jaar een relatie. Right.

Joris merkte op dat ze dan nog steeds minderjarig zou zijn. Nee, nee, ze was net 18, antwoordt de man. Sure, dit begint steeds doorzichtiger te worden.
Daarna komt zijn vriendin eraan. Zo'n mooie jonge vrouw, met zo'n ranzige efebofiel. Ik kon het bijna niet aanzien.

efebofiel en vriendin.Klacht: man die doet alsof hij hulp verleent aan een jonge vrouw in Cuba, terwijl hij haar gewoon al neukt vanaf haar 15e.
[ Bericht 0% gewijzigd door Smart_ass op 29-10-2009 13:07:02 ]